خبرهای داغ:
شاهرود_ بخشدار بسطام با اشاره به راهبرد‌های رهبر انقلاب در مورد نحوه برگزاری و حضور حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت خودشان و کشور گفت: عده‌ای درصدد دلسرد کردن مردم و سیاه نمایی هستند تا مشارکت به حداقل برسد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۴۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج، حسن گرزین بخشدار بسطام در جلسه‌ای در جمع نانوایان بخش به میزبانی مرکز جهاد کشاورزی شهر بسطام بیان کرد: دو رویداد مهم در انتهای سال پیش روی ملت شریف ایران است.
او با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه و انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: به لطف دولت مردمی ایت الله رییسی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است که شاهد افتتاح پروژه‌های قابل توجهی در سطح بخش خواهیم بود.
گرزین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه اظهار کرد: دشمنان تا بن دندان مسلح این کشور و منافقین سال‌های سال با برنامه ریزی تلاش دارند که مردم را ناامید و از صحنه خارج نمایند.
او با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان کرمان و خوزستان به راهبرد‌های معظم له در مورد نحوه برگزاری و حضور حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت خودشان و کشور افزود: عده‌ای درصدد دلسرد کردن مردم و سیاه نمایی هستند تا مشارکت به حداقل برسد.
بخشدار بسطام از نانوایان درخواست نمود با توجه به مخاطبان گسترده این صنف مردم را به حضور پرشور دعوت نموده و با تمام قوا پای کار نظام اسلامی و ولایت فقیه بایستند تا با روی کار آمدن یک مجلس قوی بیش از پیش قدرت ایران در منطقه تثبیت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار