خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: کشور‌های استقلال طلب و آزادی‌خواه با الگوگیری از بسیج، با تکیه بر نیرو‌های مردمی خود توانسته‌اند هسته‌های مقاومت مردمی را شکل دهند.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۸۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سلیمانی در آیین رونمایی از نشان‌واره جشنواره سراسری پایگاه‌های بسیج اسوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلزار شهدای غزه و شهدای جبهه مقاومت، و تبریک پیروزی ایران در انجام دو عملیات مهم هدف قرار دادن مرکز پشتیبانی داعش در کشور سوریه و نیز حمله به یکی از مراکز مهم موساد در اقلیم کردستان عراق به همه علاقه‌مندارن و دلبستگان به جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات مردم‌پایه روی کره زمین در گام دوم انقلاب که تاثیرگذاری خود را بر جهان اسلام و نیز در کشور‌های استقلال طلب و آزادی‌خواه گذاشته است این کشورها با الگوگیری از بسیج، با تکیه بر نیرو‌های مردمی خود توانسته‌اند هسته‌های مقاومت مردمی را شکل دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک الگوی کامل و تکامل پیدا کرده‌ای است که در عرصه‌های مختلف، نظامی، اقتصادی، خدمت‌رسانی، فرهنگی، و تولید قدرت نرم، رسانه و فضای مجازی، محرومیت‌زدایی و سازندگی، جهاد علم و فن‌آوری به میدان آمده و نقش‌آفرینی کرده است و در خدمت آرمان‌های بلند این ملت تاریخ‌ساز بوده است.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش اصلی و محوری در همه این دوران‌ها داشته است. در دوران کرونا نیز شاهد بودیم که با وجود شرایط سختی که برای مردم بوجود آمده بود پایگاه‌ها بی‌کار ننشستند و در مراحل مختلف به یاری مردم شتافتند.

سردار سلیمانی گفت: بعد از کرونا نیز باز پایگاه‌های مقاومت به عنوان هسته‌های مقاومت مردم ایران در مناسبت‌های مختلف و در ایام الله‌های متعدد در میدان حاضر بودند و در عمل به راهبرد‌های ابلاغی فرمان اعتلاء بسیج، از سوی مقام معظم رهبری فعالانه حضور داشتند.

وی افزود: امسال با همت سردار بابا احمدی نمایشگاه محله‌های اسلامی را برگزار کردیم و در این مرحله نیز در آستانه آغاز بهمن ماه این نمایشگاه برگزار خواهد شد و پایگاه‌های اسوه در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و ظرفیت‌های خویش را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد فعالیت گسترده‌تر پایگاه‌های مقاومت باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار