خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین؛
سردار رفیعی آتانی در جمع زائرین یادمان های عملیاتی جنوب کشور در دوکوهه عنوان کرد: پادگان دوکوهه دانشگاه عشق است که مناظره بین عقل و عشق در آن دیدنی بود.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۸۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار جزرستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع زائرین راهیان نور در پادگان دوکوهه گفت: دو کوهه دانشگاه جنگ و شهدای دوکوهه برنده مناظره اول عشق هستند. مشاجره ای که بین متوسلیان و دستواره برای رضای خدا بود، مشاجره حسن باقری با متوسلیان ماندگار شد و هنگامی که متوسلیان رفت باقری به محسن رضایی گفت؛ احمد درست می گوید جای من را با ایشان عوض کنید حق با برادر متوسلیان است. او بشود جانشین نیروی زمینی و من فرمانده شوم تا عملیات اجرا شود.

 وی افزود: سردار همدانی نقل می کند که وقتی اختلاف بین متوسلیان و شهبازی فرمانده سپاه همدان پیش آمد برای رضای خدا سر هم فریاد می زدند. دوکوهه یک دانشگاه بود، مناظره هایی که برگزار می شد بین عقل و عشق دیدنی بود و در تاریخ این سرزمین ثبت گردید.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: صیاد شیرازی نتوانست متوسلیان را آرام کند در نهایت حسن باقری با منطق، فرمانده را قانع می کند که عملیات انجام شود و به شهبازی می گوید همه ما برای خدا اینجا جمع شدیم و هدف ما یکی است. دوکوهه این چنین دانشگاهی بود که همه راه ها به خدا ختم می شد و هیچ منبعی در این وادی راه نداشت.

 فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: جوانان عزیز وقتتان را در فضای مجازی هدر ندهید بلکه روایت جنگ و دفاع مقدس را مطالعه کنید و از فضای مجازی برای علم آموزی و ترویج سیره شهدا استفاده کنید. ببینید با این همه اختلافات چگونه به یک نقطه اشتراک می رسیدند و دنیای را رها می کردند تا در یک جبهه علیه دشمن نبرد کنند و جان خویش را تقدیم کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار