خبرهای داغ:
یادداشت مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین؛
 حجت الاسلام علی یوسفی عنوان کرد: جنگ فرهنگی مانند نظامی تلفات دارد اما در این جنگ ذهن و افکار جامعه و ذایقه آنان هدف حمله دشمن قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۴۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

قزوین_ حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه به مناسبت دهه کرامت و تولد حضرت معصومه(ع) در یادداشتی نوشت: خدای متعال اگر انسان را از وجود حضرت رسول الله(ع) محروم کرد اما جایگزینی برای ادامه راه مهیا کردند و فرمودند دو چیز گرانبها را در بین شما به یادگار می گذارم یکی اهل بیت و عترتم دیگر کتاب خدا که هرکس به اینها چنگ بزنید گمراه نخواهد شد.

امروز تمام اهل بیت شهید شدند و دنیا را ترک کردند تنها حضرت مهدی (عج) برای حکومت آخرالزمان به عنوان ودیعه الهی به شیعیان عرضه داشتند. اما غایب هستند و از نظرها پنهانند لذا تا زمانی که امام عصر (عج) ظهور نکردند باید از جانشین ایشان که رهبر انقلاب هستند تبعیت کنیم.

ولی فقیه جانشین امام معصوم در عصر غیبت هستند، حضرت معصومه (س) شبیه ترین فرد به حضرت زهرا(س) هستند و روایت داریم اگر کسی دنبال زیارت قبر حضرت زهرا(س) است به زیارت قبر حضرت معصومه (س) در قم برود همان ثواب برایش لحاظ خواهد شد.

زنان در فرهنگ غرب بازیچه و به عنوان یک کالا برای سودجویی استفاده می شوند اما در مکتب اسلام و شیعه زنان الگوی واقعی مانند حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) دارند. این الگو فرزندانی را تربیت می کند بنام حضرت اباعبدالله(ع) که با خون خویش پایه های کفر و ظلم را تا ابد می لرزاند. اطاعت از جانشین امام غایب نیز شخصیتی مانند شهید سلیمانی تحویل جهان می دهد که الگوی شکل گیری استکبار ستیزی در دنیا می شود و با خون خویش ملت ها را بیدار می کند.

 زنان رکن اصلی تربیت نسل ها هستند و اگر به فساد کشیده شوند نسل های آینده تبدیل به یک بحران برای کشور می شوند، امروز بسیاری از بانوان و دختران این مملکت که به آغوش تمدن مبتذل غرب می روند تلفات جنگ فرهنگی هستند، اما باید تلاش کنیم که این آسیب ها به حداقل برسند. برخی از این فرزندان ما از نا آگاهی و ضعف در جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه های مختلف باعث تغییر دیدگاه و برداشت ها از جایگاه زن در اسلام می شوند.

اگر بتوانیم حضرت زهرا(س) و معصومه(س) را به درستی به مردم و جوانان معرفی کنیم و جذابیت های زن کامل را در اسلام به نسل امروز و آینده بشناسانیم بسیاری از مشکلات فعلی از جمله اغتشاشات سال ۱۴۰۱ رخ نخواهد داد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها