خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به همت کانون بسیج فرهنگیان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۹۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی:

مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی با سخنرانی مسئول محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی و با حضور ریاست محترم اداره آموزش و پرورش جناب آقای ابراهیمی ،معلمین و دانش آموزان انقلابی به همت کانون بسیج فرهنگیان و با همکاری اداره آموزش و پرورش در مدرسه حضرت رقیه(س) برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی بیان کرد:

حاج قاسم یکی از شخصیت‌های بزرگ ایران است. او یکی از تبدیل‌کنندگان تاریخی جامعه ایران بوده و با تواضع و عشق به خدا و مردم، سال‌ها در صحنه‌های مختلف تلاش کرده تا عدالت و انصاف را در جامعه‌اش برقرار کند. حضور او در عرصه‌های مختلف از جمله در دوران دفاع مقدس و همچنین در سایر فعالیت‌های انسانی او را به یک نماد از ایمان، صداقت و استواری تبدیل کرده است. حاج قاسم با شجاعت و ایمان، دست به اقدامات بزرگی زده و همواره به عنوان یک الگوی اخلاقی و انسانی در میان مردم شناخته شده است.

 

وی در پایان افزود:

مردم ایران به ایشان با احترام و مهربانی زیادی نگاه می‌کنند و او را به عنوان یک قهرمان ملی می‌بینند. از دید مردم ایران، وی نماد مقاومت در برابر تهدیدهای خارجی بود و محبوبیت زیادی در بین آنها داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار