خبرهای داغ:
سردار مهدوی با بیان اینکه ایران قوی نیاز به مردان مقتدر دارد، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامید و مایوس می‌کند و ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۳۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در جمع سربازان متاهل سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان و خانواده‌های آنها، ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و یاد شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان و غزه، گفت: انشاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم آرمان‌های شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به گذشت چهار سال از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: ترس دشمن از حاج قاسم، مکتب سلیمانی و زائر شهید سلیمانی به علت حق بودن این شخصیت و مکتب است.

سردار مهدوی افزود: ترس دشمن و استکبار جهانی از حمله به مکتب و زائر شهید سلیمانی از آشکار شدن سیاست‌های ظالمانه و چهره پلید و پوشالی آن‌ها در هدف قرار دادن کودکان و زنان بی دفاع غزه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام افزود: قاعده جنگ هدف قرار دادن و بمباران مردم بی دفاع و مظلوم شهر‌ها و روستا‌ها نیست، قاعده جنگ ایستادگی در برابر رزمندگان و نیرو‌های نظامی است.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی توان مقابله با حماس که یک نیروی مقاومتی کوچک است را ندارد، افزود: مردانگی در جنگ ایستادگی و تقابل در میدان نبرد است نه اینکه با هواپیما‌های جنگی زنان و کودکان بی دفاع را بمباران کنند.

سردار مهدوی ادامه داد: همه این جنایت‌ها به علت این است که نمی‌خواهند واقیعت‌های پلید چهره استکبار و جنایت‌های غرب بر ملا شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام اظهار داشت: جرم شهید سلیمانی این بود که در برابر ظالمان ایستاد و استکبار به این نتیجه رسید که اگر این روند ادامه دار باشد کشور‌های جهان از آن‌ها روی بر می‌گردانند و به سمت اسلام تغییر موضع می‌دهند؛ ترس آن‌ها از قدرت اسلام بود.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون تقابل جریان کفر و حق بوده و خواهد بود، گفت: دشمنی استکبار با حاج قاسم به واسطه این بود که شهید سلیمانی منافع استکبار را در منطقه غرب آسیا به خطر انداخت.

سردار سلیمانی، بر شناخت مردان بزرگ این سرزمین به خصوص حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: باید این شخصیت‌های بزرگ را به خوبی به فرزندان خود معرفی کنیم.

وی ادامه داد: امنیتی که امروز در کشور داریم به واسطه لطف خداوند و برکت خون شهیدان است که باید قدردان آن‌ها باشیم.

سردار مهدوی با بیان اینکه ایران قوی نیاز به مردان مقتدر دارد، گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور؛ تلاش، خودباوری، تکیه بر توان داخل، ارتقا علمی و ایستادگی است که این عوامل مردان بزرگی را می‌طلبد، اما دشمن این را نمی‌خواهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) به انتخابات پیشرو در کشور اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامید و مایوس می‌کند و ضریب امنیت در کشور را بالا می‌برد.

وی بر انتخاب افراد اصلح، کارآمد و شایسته در انتخابات پیشرو در کشور تاکید کرد و گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد کارآمد عرصه‌ای است که به حل مشکلات کشور کمک می‌کند بنابراین حضور همگان در این انتخابات ضروری و لازم است.

خدامحوری در سبک زندگی مایه آرامش است


حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی نیز در این دیدار، گفت: انقلاب اسلامی زیرساخت و تمدن سازی ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز در چله دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت ایمان و دکترین انقلاب اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام کمالی گفت: امروز استکبار جهانی بدنبال هدف قرار دادن بنیان خانواده در ایران است تا فرهنگ غربی را به سبک زندگی خانواده ایرانی تحمیل کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: اگر محور زندگی ما خدا شد، بنا بر فرمایش پروردگار خودش زندگی ما را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر اندیشه و محور زندگی ما خدا شد به آرامش می‌رسیم، افزود: با داشتن سبک زندگی اسلامی زندگی‌ها ماندگار می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها