استاندار ایلام گفت: دشمن فکر می‌کرد که با شهادت حاج‌قاسم او را از مردم ایران می‌گیرد؛ اما با شهادت این مرد بزرگ در واقع همه بار دیگر روی واقعی جبهه استکبار را دیدند و مکتب شهید سلیمانی بسیار فراتر از مرزها و همه حاج‌قاسم را دوست دارند.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۱۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا گفت: شهید سلیمانی به همراه انسان‌های آزادی‌خواهی که به شهادت رسیدند برای برقراری عدالت و مبارزه با نظام سلطه همه توان خود را به کار گرفتند و در این راه حتی از جان خود نیز دریغ نکردند.

استاندار ایلام گفت: شهید سلیمانی یک الگو برای همه است که تفکر و جهاد این شهید به‌عنوان یک مکتبی برای همه ملت‌ها شناخته می‌شود که امروز در مناطق مختلف دنیا پرچم مبارزه با استکبار بلند شده است.

وی بیان داشت: شهید سلیمانی همواره پیرو خط ولایت بود و بزرگ شده مکتب اسلام بود و به همین دلیل باعث ایجاد تحولات گوناگون در دنیا شد و در نتیجه آن جبهه مقاومت امروز به اوج اقتدار رسیده و در مقابل جبهه استکبار ایستاده است.

بهرام‌نیا گفت: دشمن فکر می‌کرد که با شهادت حاج‌قاسم او را از مردم ایران می‌گیرد؛ اما با شهادت این مرد بزرگ در واقع همه بار دیگر روی واقعی جبهه استکبار را دیدند و مکتب شهید سلیمانی بسیار فراتر از مرز‌ها و همه حاج‌قاسم را دوست دارند.

استاندار ایلام بیان داشت: شهید سلیمانی نمونه‌ای از مردانی بود که باعث ایجاد تحول شد و ضربات شدیدی بر پیکره جبهه استکبار وارد کرد که باعث شد تا آن‌ها به فکر ترور این مرد بزرگ باشند؛ ولی این مرد بزرگ حتی پس از شهادت هم ضربات شدیدی بر جبهه استکبار وارد ساخته است.

وی یادآور شد: شاید بهترین تعبیر درباره شهادت حاج‌قاسم مربوط به رهبر انقلاب باشد که فرمودند: «شهادت پاداش تلاش بی‌وقفهٔ او در همهٔ این سالیان بود. با رفتن او به حول و قوهٔ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد».

بهرام‌نیا گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان‌دهنده اوج خباثت دشمنان انقلاب اسلامی است که حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند؛ ولی باید بدانند که ملت ایران از شهادت هراسی ندارد؛ بلکه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی شهید نیز داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار