فرمانده سپاه ناحیه آبدانان؛

شهید سلیمانی گسترش فرهنگ جهادی در منطقه شد

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی باعث ثبات جایگاه مقاومت و گسترش فرهنگ جهادی در منطقه شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۶۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نبی نوشادی اظهار داشت: ‌هزاران حاج‌قاسم فدا شدند که یک تار موی دختران کشورمان دست دشمنان و نااهلان نیفتد.

 

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبدانان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب امامین انقلاب ومکتب حضرت فاطمه زهرا(س)ومکتب اسلام ناب محمدی است، افزود: منشاء و سرچشمه مکتب حاج قاسم سلیمانی، عاشورا و مهدویت است، زیرا این مکتب در عقل، اندیشه و عمل براساس اصول علمی پایه‌گذاری شده است. 

 

 نوشادی بیان داشت: سردار سلیمانی در طول ۴ دهه خدمت خود به اسلام و نظام همواره با ایجاد وحدت مابین گروه‌های مقاومت، حلقه‌های مقاومت در منطقه را به هم وصل و زنجیرهای مقاومت را ایجاد و این زنجیرهای مقاومت را با سازماندهی تبدیل به محور مقاومتی کردند که هم اکنون چشم شیاطین عالم را هدف قرار داده و باعث استیصال آنها شده است.

 

وی افزود: روحیه جهادی حاج‌قاسم برای مقابله با استکبار جهانی و حراست از محور مقاومت دارای جامعیت خاصی بود و توانست باعث ثبات جایگاه مقاومت و گسترش فرهنگ جهادی در منطقه شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با اشاره به این سخن رهبری که دشمن از شهید سلیمانی باید بیشتر بترسد تا حاج‌قاسم سلیمانی، گفت: در حادثه ناجوانمردانه تروریستی مراسم چهارمین سالگرد سردار دل‌ها دشمنان به‌خاطر ترس از مزار حاج‌قاسم و زوار اقدام به شهادت عده کثیری از زوار شدند.

 

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم به اقتدار مملکت و نظام اهمیت زیاد می‌داد، اظهار داشت: ما هم برای اقتدار نظام و کور کردن چشم طمع دشمنان امسال اسفندماه باشکوه و اقتدار در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهیم کرد و با حضور حداکثری و انتخاب شخص اصلح و بابصیرت مشت محکمی بردهان یاوه‌گویان خواهیم زد.

 

نوشادی تأکید کرد: دشمنان خوب بدانند اگر مقابل دین، مردم و اسلام ما بایستند، با همه وجود در برابر همه دنیای آنها خواهیم ایستاد و جوانان ما آماده مقابله با دشمنان هستند و بیدارتر از گذشته به مقابله با دشمن می‌پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار