خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: سینمای مجتمع فرهنگی دزفول پس از ماه‌ها وقفه با به روز رسانی تجهیزات بار دیگر راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۵۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان عبدالحمید صادق جولا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فعالیت سینمای مجتمع فرهنگی دزفول با اکران ۲ فیلم " بچه زرنگ" و "فسیل" بار دیگر از سر گرفته شد و این سینما از امروز آماده میزبانی از علاقه‌مندان به هنر است.

او ادامه داد: سیستم پخش و صوت این سینما با پیگیری‌های انجام شده و کمک فرماندار دزفول به روز رسانی شده و هم اکنون این سینما به عنوان تنها سینمای دزفول وارد مدار بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: ارتقای استاندارد‌های این سالن سینمایی نیاز به تامین اعتبار دارد که این مهم نیز در حال پیگیری است.

او می‌گوید: مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول یکی از آثار شاخص و دارای ظرفیت بزرگ فرهنگی و هنری است که فعال سازی آن موجب امیدآفرینی در شهرستان می‌شود.

صادق جولا مهمترین مشکل سینمای مجتمع فرهنگی دزفول را تاسیسات سرمایشی دانست و گفت: پیگیری‌های فراوانی در حال انجام است تا پیش از فصل گرما سیستم سرمایشی این سینما ارتقا یابد تا دیگر وقفه‌ای در فعالیت این مجتمع مهم فرهنگ و هنری ایجاد نشود.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، سینما و هنر‌های تجسمی نقش زیادی در جامعه دارد به همین دلیل همراهی و مساعدت دستگاه‌های شهرستان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و گره گشایی کامل از مسایل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول ضرورت دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار