جبهه مقاومت میراث ارزشمند سردار سلیمانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: جبهه مقاومت میراث ارزشمند سردار سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۲۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بخش ارم شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت بی‌بدیل بود و اگر آمریکای جنایتکار این شخصیت ارزشمند و کم نظیر را هدف موشک قرار داد و به شهادت رساند؛ دلیلش شکست سخت و بزرگی بود که استکبار جهانی از این سردار بزرگ‌سپاه اسلام خورده بود و آن چیزی که ترامپ در تبلیغات انتخاباتی اعتراف کرد به طور رسمی اعلام کرد ۷ هزار میلیارد دلار در غرب آسیا هزینه کردیم تا جای پای آمریکا مستحکم شود اما شکست خوردیم و هیچ سودی از این حضور نبردیم همانگونه که دیدیم آمریکایی‌ها از افغانستان عراق و سوریه به ناچار خارج شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک الگو مکتب برای تمام جهان اسلام بودو باید نام و یاد این شهید بزرگوار در برنامه‌های گرامیداشت شهید سلیمانی برجسته شود.

 

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی اهمیت مقاومت در جهان اسلام را بیشتر کرد و خون وی هیچ گاه پایمال نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی بیان کرد: شهید سلیمانی یکی از باشهامت‌ترین فرماندهان تاریخ به شمار می‌رفت که در سخت‌ترین نبردها همواره پیشتاز بود و در خط مقدم قرار داشت.

 

وی گفت: ایستادگی در برابر کفر و استکبار از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی تصریح کرد: سردار سلیمانی از تفکرات و فلسفه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأثیر گرفته بود و همواره فرزندان شهدا و محرومان را مورد توجه و اهمیت بسیار قرار می‌داد، به طوری که خانواده‌ شهدا پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، احساس کردند پدر و برادر خود را از دست داده‌اند.

 

وی اضافه کرد: در تاریخ مقاومت همواره با پیروزی همراه بوده و ملت‌هایی که مقاومت می‌کردند، پیروز میدان بودند و شکست داعش حاصل مقاومت شهید سلیمانی بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع)افزود: سردار شهید سلیمانی و همراهان ایشان برای اعتلای اسلام به سوریه، لبنان و عراق سفر کردند و با اعتقادی راسخ و تبعیت از ولایت و برای کمک به مستضعفان، در برابر استکبار مقاومت کردند و با شجاعت، هسته اولیه مقاومت را در این کشورها به وجود آوردند.

 

 وی در پایان بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ ترین و اثرگذارترین چهره های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی بود که همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و تا لحظه شهادت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشت.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات