بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان

در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است ،که به خیال باطل خود گمان می‌کنند می‌توانند این ملت شهید پرور کرمان عزیز و ایران مقتدر را از راه و مسیر شهادت و شهدای خود دور کنند،
کد خبر: ۹۵۶۷۹۸۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای استان عزیز کرمان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه‌ای صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران؛١۶٩)

به خدا قسم که شهادت در راه خدا برای این امت شیرین‌تر از هر عملی است که فکرش را کنید. شهادت سرنوشت این مکتب است. مکتبی که مادرمان فاطمه زهرا (س) به ما نشان داده است، مکتبی که اولادش حسین بن علی (ع) در واقعه عاشورا به ما تعلیم داده است، شهادت حضرت علی اصغر (ع) با آن تیر سه شعبه‌ای که صدای نازنینش را بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز در گوش امت شهادت طلب و شهید پرور این حرم مقدس نجوا می‌کند، شجاعت و صبوری بی بی جان زینب (س)، و نگاه نازنین خانم جان حضرت رقیه (س)، به ما نشان داده است که چه زیبا و ماندگار است این مسیر، این مکتب، مکتبی که پیروان آن همچون، جان فدای ایران، جان نازنینش را فدای ایران و ایرانیان و مسلمانان اقصی نقاط جهان کرده است. به خدا قسم که جز این نیست. اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً.
حاج قاسم عزیز ما‌ای که به فدایی آن دست نازنین قطع شده ات شویم،‌ای که به فدای آن پیکر اربا اربا شده ات شویم. شاهدی چی می‌ترسند، می‌بینی‌ای دردانه و پهلوان ایران چه می‌ترسند، می‌ترسند و هراس دارند از نام تو، می‌ترسند و هراس دارند از نگاه تو، می‌ترسند و هراس دارند از زائران تو. چه زیباست ظهر امروز در بهشت خدا، حاج قاسم، حاج حسین یوسف الهی، سید حمیدرضا، میزبان کودکان و زنان و مردان عزیز شهرشان دیار کرمان اند، دیار شهیدان خدا، دیار شهدای لشکر ۴۱ ثارالله، که به قول حاج قاسم عزیز به یاد شهید تاجیک به یاد شهید بی‌نام به یاد شهید مشایخی با آن حرف‌هایی که در وداع کربلای ۵ زد، به یاد شهید جعفرزاده به یاد شهید طیاری به یاد شهید میرحسینی و شهید. خدایا به یاد قلب‌های پاک کنار این نهر‌ها که به عشق امام حسین (ع) و برای خدا می‌تپیدند؛ خدایا به آن تپش قلب‌ها قسمت می‌دهیم، خدایا به آن رد پا‌ها قسمت می‌دهیم، خدایا به آن نماز‌ها که در کنار این نهر‌ها خوانده شد، خدایا به آن جوانان عاشقی که در این سنگر‌ها و در کنار نهر‌ها شهید شدند، قسمت می‌دهیم، عاقبت ما را ختم به شهادت کن.‌ای شهیدان ما‌ای چشم‌های بیدار و نگران این انقلاب بدانید که ما مردم استان کرمان و تک تک آحاد این سرزمین راه شما و خط شما را رها نخواهیم کرد.
حمله و اقدام تروریستی به حرم و گلزار شهدای عظیم الشأن استان کرمان عزیز و شهادت و زخمی عده‌ای از عزیزمان، نشانه واضح و روشن از شکست سیاست‌های ریاکارانه و غیر انسانی و بدوی، سردمداران غرب و استکبار جهانی و غده سرطانی متعفن (رژیم منحوس صهیونیستی)، که در طرح شعار‌های انسان دوستانه و توسل به خشونت و جنایت علیه مردم مظلوم و شریف دیار سیدالشهدای مقاومت شده است
این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور و دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا و رژیم غاصب و کودککش و منحوس صهیونیسم، باری دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.
این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است، که به خیال باطل خود گمان می‌کنند می‌توانند این ملت شهید پرور کرمان عزیز و ایران مقتدر را از راه و مسیر شهادت و شهدای خود دور کنند، و این حرم مقدس را ناامن سازند. به کوری چشم دشمنان خون این شهیدان اتحاد مردم ایران و بالاخص استان کرمان عزیز را پیش از بیش مستحکم و روسیایی و ذلت را نصیب عوامل تروریستی و حامیانشان خواهد کرد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن محکومیت این حادثه تروریستی که به شهادت جمعی از عزیزمان در مرقد شهدای عظیم الشأنمان شد را به مولایمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و خانواده معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم؛ و در انتها شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان به نیابت از مردم شهید پرور استان کرمان عزیز، از مسولین
نظامی و امنیتی و کشوری خواستار است که مثل همیشه جواب این جنایت، تروریستی را داده و عاملان و آمران آن را با پاسخی قاطع و انتقامی سخت و خیبر شکنانه عقوبت کنند؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار