سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم است.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۸۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همزمان با فرحنده میلاد کوثر قرآن و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، امام جمعه کوهرنگ،در برنامه پویش ختم قرآن که به نیابت از سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار شد، به تبیین شخصیت ولای شهیدسلیمانی پرداخت.

حجت الاسلام ایوب محمدی، ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه های سرنوشت ساز، آخرت گرایی و اخلاص را از ویژگی شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی برشمرد.

امام جمعه کوهرنگ؛ شخصیت سردارسلیمانی را تجسم عینی مکتب اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم برشمرد و افزود: نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

وی درادامه تاکید کرد:به برکت خون سردار سلیمانی، جریان مقاومت پر بارتر از گذشته شده است و شهادت این سردار بزرگ،تاثیر بسزایی در استکبارستیزی این زمینه دارد.

 گفتنی است: این برنامه معنوی به همت تعلیم و تربیت بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه عشایری کوهرنگ و حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگردشهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار