خبرهای داغ:
سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در دنیای امروز نمیتوان نقش رسانه و تاثیر آن بر افکار عمومی را انکار کرد، سپاه و بسیج جزو حامیان انقلاب دفاع و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۳۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز دفتر خبرگزاری بسیج خراسان رضوی و گروه تلویزیونی سپاه امام رضا (ع) با حضور سردار رمضان شریف، سخنگوی کل سپاه پاسداران و جمعی از مسولین دفاتر رسانه و تلویزیون افتتاح شد.

سردار شریف با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مکتب حاج قاسم مکتب حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: در دوران انقلاب و دفاع مقدس مردم و جوانان ما با نفس گرم امام و شرایط انقلاب پای کار انقلاب بودند و خداوند به کار آنان برکت داد؛ اگر فضای همدلی دوران دفاع مقدس بار دیگر در کشور ما حاکم شود که خمیر مایه اصلی گام اول انقلاب است و با این رویه پیش برویم دشمنان به ما نخواهند رسید.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: ما دو فضا داریم فضای حقیقی و فضای مجازی، ما در فضای حقیقی قدرتمند هستیم؛ اما در فضای مجازی ما بسیار ضعیف جلوه داده شده ایم، دشمنان ما در فضای حقیقی چیزی نیستند؛ اما در مجازی خیلی بزرگ هستند نمونه آن همان بادکنکی که صهیونیست‌ها برای خود ساخته بودند به عنوان یک رژیمی شکست ناپذیر غیر قابل نفوذ و خداوند آن‌ها را از پرده فضای مجازی بیرون کشید پرده فضای حقیقی آنان رو شد.

وی ادامه داد: امروز آنان در بدترین شرایط طی ۷۵سال گذشته هستند، هم عرصه نظامی را واگذار کردند و شکست خوردند هم عرصه امنیتی، اطلاعاتی و افکار عمومی، رسانه و اقتصاد را که برایشان خیلی مهم است این فضای حقیقی آنان است که تا ۳ ماه قبل تصور دیگری از آنان وجود داشت که شکست ناپذیرند؛ اما اراده خداوند چیز دیگری بود اول شکست نظامی را در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان که بیشترین تاثیر را از انقلاب اسلامی داشته است تحمیل کرد و از آن به بعد آهنگ پیروزی‌های جبهه مقاومت تداوم پیدا کرد.

سردار شریف با توجه به پیروزی جبهه مقاومت علیه اسراییل عنوان کرد: تا امروز ما شاهد عملیات بزرگ غرور آفرین در آن سرزمین مقدس شاهد هستیم، نمونه کوچکی از کار رسانه است که انجام میدهد و وقتی پرده‌ها کنار می‌رود آن موقع ما به اهمیت موضوع پی می‌بریم؛ در دفاع مقدس ۳۴ میلیون جمعیت کشور بوده است الان ۸۵ میلیون جمعیت داریم ۵۰ میلیون از جمعیت کشور ما دوران دفاع مقدس را ندیدند و لمس نکرده ما وظیفه داریم این انتقال فرهنگ و تصویر واقعی انقلاب، مردم، شهدا، رهبران انقلاب، را برای نسل امروز بیان کنیم.

وی ادامه داد: ما در تبدیل کردند این‌ها به فرآورده رسانه و ابزار رسانه و انتقال به ذهن جوانان مردم دنیا عقب هستیم نقطه آغاز هر حرکت موفق اعتراف به کم بود‌ها است اگر کمبود‌ها را نپوشاندیم قبول کردیم برای رفع آنان حتما وارد عمل شده اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز مردان ما در میدان رزم امنیتی دفاعی کاری کردند که همه دنیا به آن اعتراف کردند، اما باید بپذیریم که شهید همت‌ها و باکری‌های دیگری در عرصه دیگر که ما به آن رسانه می‌گوییم به آن نیاز داریم، منابع محتوا پیام از آن ماست مهم این است که ما آن را به خوبی انتقال دهیم.



نقش رسانه در دنیای امروز را نمی‌توان انکار کرد

سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در دنیای امروز نمیتوان نقش رسانه و تاثیر آن بر افکار عمومی را انکار کرد، سپاه و بسیج جزو حامیان انقلاب دفاع و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: در هجمه رسانه‌ای حساب شده دشمن علیه مجموعه‌های فعال از جمله بسیج وجود دارد، ما باید با ابزار مناسب و زبان رسانه بتوانیم واقعیت خدمات سپاه و بسیج را در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین کنیم.

سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج عنوان کرد: امروز نتن‌ها سپاه و بسیج در زمینه صرفا امنیت بنیه دفاعی کشور در عرصه‌های سازندگی کشور محرومیت زدایی کمک به مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف برای ساخت کشور مردم را به راه معیشت در شأن شهروندان طراز انقلابی برسانیم یک وظیفه جاری است سپاه از آن غافل نبوده است مجموعه ظرفیت بسیج در خدمت آن است.

وی افزود: دشمن با تمام تلاش در رسانه‌های خود تلاش دارد داشته‌های ما را کوچک و نداشته‌های ما را بزرگ جلوه دهد، خبرگزاری بسیج که امروز شاهد راه اندازی آن هستیم، میتواند خدمات بسیج را صادقانه و شفاف به افکار عمومی انتقال دهد مطالبات بحق مردم را نیز به گوش مردم برساند این رسالتی است که خبرگزاری بسیج بدنبال آن است.


آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج اولویت حمایت ما است

وی در پاسخ به حمایت از خبرنگاران افتخاری بسیج نیز عنوان داشت: حمایت ما برای خبرنگاران افتخاری بسیج برگزاری کلاس‌های آموزشی است تا خبر را حرفه‌ای و با زبان امروز تنظیم کنند حمایت ویژه ما در حوزه آموزش می‌تواند باشد، اگر خبرنگاران حرفه‌ای استعدادشان شناسایی شود بخشی از هزینه هایشان را تامین می‌شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران در مرحله اول آموزش ببیند ورزیده شوند این آموزش می‌تواند بازار خوبی در رسانه‌های خبری و مجازی پیدا کنند امروز موضوع خبر و اطلاع رسانی یک موضوع مهم در دنیا است و شاهد هستیم خبرگزاری‌های بزرگ نیز به انسان رسانه‌ها روی آوردند با توجه به گستردگی بسیج بتوانیم این استعداد‌ها را شناسایی کنیم به آنان کمک کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار