مهمان نوازی کرمان در چهارمین سالگرد حاج قاسم

کد خبر: ۹۵۶۷۶۹۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، چهار سال است که مردم، بی مثال کرمان در ۱۳ دی ماه به یاد سپهبد شهیدشان پیاده روی می کنند و خود را به مسیر طریق الشهدا، که به گلزار شهدای بین المللی کرمان و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ختم می‌شود می رسانند.

مهمان نوازی کرمان در چهارمین سالگرد حاج قاسم


وقتی که خود را در سیل جمعیت میاندازی، خواهی دید که مسیر مملو از خیل دوستداران و محبان سید الشهدای جبهه مقاومت است که خود را از استان‌های سراسر کشور و کشور‌های مختلف جهان به کرمان رسانده اند و هر لحظه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

مهمان نوازی کرمان در چهارمین سالگرد حاج قاسم
حول حوش ساعت ۹ صبح خود را به این سیل خروشان رساندم جمعیت زیادی به سوی گلزار شهدا می رفتند در بین جمعیت مرد مسن، کودکانی پرچم به دست، مادرانی نوزاد در آغوش و مردانی که دست بچه هایشان را گرفته بودند و قدم در مسیر طریق الشهدا می گذاشتند.

 

مسیر طولانی بود فکر نمی کردم بتوانم تمام مسیر را پیاده طی کنم ولی شور و حال مردم حس خستگی را از پاهایم می ربود.

مهمان نوازی کرمان در چهارمین سالگرد حاج قاسم

در مسیر موکبی را دیدم که از طرف مردم جنوب کرمان بر پا شده بود مرد میانسالی طبق خرمایی در دست داشت و هر کس که به طرفش می رفت تا خرما بردارد به احترام خم می شد.

 

 

مهمان نوازی کرمان در چهارمین سالگرد حاج قاسم

گروهی هم بر روی زمین نشسته بودند و گرد و خاک را از روی کفشهای زائرین حاجی می زدودند.

در فکر این بودم که خدا چقدر حاجی را دوست داشت که اینچنین در یادها مانده و برای سالگردش مردم از راه دور و نزدیک خود را به مزارش می رسانند.

آری اخلاص در عمل داشتند و برای خدا کار کردن مزدی این چنین دارد.

در افکارم غوطه ور بودم که مدیر کل یکی از ادارات کرمان را دیدم در میان جمعیت بود کمی جلو تر رئیس فلان سازمان خدای من امروز کلا کرمان یکپارچه بود نه کسی مدیر بود و نه کسی رئیس همه کرمان سعی داشت میزبان خوبی برای زائرین و مهمانان حاجی باشند.

آری اینجا کرمان است مهد قهرمان پرورانی چون شهید یوسف الهی، باهنر و....

 

فلاحتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار