خبرهای داغ:
بیانیه سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛
روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی به شرح زیر صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۳۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

قزوین_ به گزارش بسیج، روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

«بسم الله القاصم الجبارین»

امیر المؤمنین على(ع) چون خبر جانکاه شهادت مالک اشتر را شنید، فرمود:بدانید که مالک، روزگار خود را به پایان برد و به پیمان خویش وفا نمود و به دیدار پروردگارش شتافت. خدا مالک را بیامرزد! اگر کوه بود، قلّه اى دست نیافتنى و دور و بلند مى نمود! و اگر سنگ بود، صخره اى سخت مى نمود! آفرین بر مالک!

شهادت حاج قاسم عزیز، جنایتی است که هیچ‌گاه از یاد دوستداران او در کل جهان فراموش نمی‌شود و این روز در تاریخ ثبت شد.

این جنایت، رسوایی بزرگ ایالات متحده بود و مردم دیدند که چطور کشوری که ادعای مبارزه با تروریسم و داعش را دارد، بمب‌هایش بر سر مرد اول مبارزه با تروریسم و داعش روانه می‌شود! دولت‌مردان آمریکایی که حاج قاسم دوران را به شهادت رساندند باید منتظر پاسخ جنایت‌شان باشند و بی‌تردید دست انتقام الهی از سفاکان و جنایتکاران، قوی‌ترین است.

در روزهای سخت خرداد سال ۱۳۹۳، رشادت و فرماندهی بی‌نظیر ایشان میهن را از تهاجم خطرناک‌ترین نیروی تروریستی ایمن ساخت. تلاش‌های بی‌چشمداشت و خالصانه و شجاعت شبانه‌روزی شهید سلیمانی موجب شد تا او به قهرمان جهانیان برای مسلمانان و الگویی برای مبارزان راه آزادی تبدیل شود و عاقبت، جان خود را در این راه تقدیم ایران زمین کرد و ردای شهادت بر تن کرد که سال‌ها به دنبال آن بود.

حضور میلیونی ملت ایران و مسلمانان و آزادی خواهان جهان در تشییع سرداران مقاومت نشان داد جایگاه کسانی که برای دفاع از اسلام جان‌شان را فدا می‌کنند، همواره در میان تاریخ زنده و جاوید خواهد ماند.

مسیر روشنی که شهید سلیمانی در راستای مبارزه و ریشه کنی با ظلم، اسلام ستیزی و نسل کشی دشمنان کینه توز و ددمنش انقلاب اسلامی و دین مقدس اسلام ترسیم کرد، هرگز بی رهرو نخواهد ماند و شهادت سردار رشید سپاه اسلام، قطعا چراغ روشن این راه خواهد بود و سلیمانی های زمان ادامه دهندگان این راه خواهند بود.

 در شرایطی چهارمین سالگرد شهادت سردار عزیزمان را گرامی می داریم که دشمنان با هجمه های مختلف در تمام فضاها به دنبال حذف نام و مکتب سردار سلیمانی هستند در حالی که خون شهید سلیمانی صدها برابر از سردار قوی تر است.

همچنین امروز در شرایطی چهارمین سالگرد اسطوره مقاومت را گرامی می داریم که مظلومان عالم در باریکه ی غزه در سخت ترین شرایط ممکن و با تمام آنچه در توان دارند با تأسی از فرمانده و سردارشان، حاج قاسم عزیز، با غاصب ترین دشمنان اسلام، اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار مقابله می کنند و هر روز شاهد شهادت شمار زیادی از کودکان و زنان و مردان بی گناه در این جغرافیای دنیای اسلام هستیم و به این امید داریم که نابودی این غده سرطانی به دست فرزندان غزه و فلسطین به زودی محقق خواهد شد.

چهارمین سالروز شهادت سردار رشید اسلام، فرمانده بی‌بدیل، شجاع، سپهبد قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض می نماییم.

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار