خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

بسیج مهم‌ترین مولفه امنیت کشور است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در همایش ضابطین قضایی بسیج از بسیج به عنوان مهم‌ترین مولفه امنیت یاد کرد و گفت: امروز امنیت کشور به دست بسیج تحقق می یابد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۴۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی عمل به سیره شهدا و ارتقای امنیت پایدار را هدف اصلی آموزش و بکارگیری ضابطین قضایی بسیج عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و عرفی است حرکت در این مسیر و امنیت‌آفرینی برای جامعه، یک جهاد است.

   وی با اشاره به نقش آفرینی بی‌بدیل بسیج، اظهار داشت: بسیج در همه صحنه‌های مورد نیاز کشور وارد شده و بیشترین تاثیرگذاری و موفقیت را داشته است و این باعث شده که این نهاد مقدس، جهانی شده و ایجاد آن به دغدغه‌ای جدی برای رهبران کشورهای دیگر تبدیل شود.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در این همایش خودسازی، مراقبت شخصی و حفاظت از خانواده خود را مقدمه تلاش برای هدایت و ساخت افراد جامعه دانست و اظهار داشت: توجه به خود و خانواده‌هایمان قبل از دیگران موجب اثرگذاری کارها و موفقیت‌مان در امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

   حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا دوری از گناه را مقدمه سرازیر شدن عنایات الهی دانسته و متذکر شد: اگر ما صادقانه و در جهت اهداف و آرمان های شهدا گام برداریم، کارهای‌مان با توفیقات الهی همراه خواهد شد.

   همایش ضابطین قضایی بسیج به همت معاونت آموزش و با بهره‌گیری از اساتیدی از دادستانی و دادگستری در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات