خبرهای داغ:

سردار سلیمانی فخر جهان اسلام هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مایه فخر و مباهات جهان اسلامی در بین ملت‌ها هستند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۴۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز، 12 دی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور جمع کثیری از خواهران در محل حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، گفت: اخلاص ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی بود، ایشان شخصی وفادار به ارزش‌های اسلام و انقلاب بودند و به همین دلیل در تاریخ ایران ماندگار شدند.

وی با اشاره به قدرت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک شهید سلیمانی، اظهار داشت: تفکر جهادی و دفاع از حقوق ملت‌ها شهید سلیمانی را عزیز دل‌ها کرد، لذا ایشان با حضور در میدان عمل ثابت کردند به دنبال تقویت جبهه مقاومت هستند.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ اضافه کرد: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی مرهون تفکرات راهبردی مقام معظم رهبری و عملکرد حاج قاسم سلیمانی است و این شهید عزیز خود را سرباز کوچک ولایت می‌دانستند و تا آخر تابع ولی امر مسلمین و مایه فخر و مباهات جهان اسلام بودند.
عباسفام ادامه داد: شهید سلیمانی انسانی خودساخته، خداشناس و به دنبال کرامت انسانی بودند و در ماجرای فروش دختران ایزدی، نشان دادند که اگر افرادی همانند ایشان نبودند حیثیت و کرامت انسانی لگدمال می‌شد.

این مسئول، حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای ملت‌های آزاده جهان خواند و گفت:  اخلاص در رفتار موجب نفوذ در دل‌ها می‌شود لذا خداوند محبت حاج قاسم را در دل‌ها ایجاد کرد و عزیزشان ساخت.

ارسال نظرات