چهارمین یادواره «عزیز سلیمانی» در کرمان برگزار شد

چهارمین یادواره «عزیز سلیمانی» شهید حاج‌حسین پورجعفری، با حضور خانواده شهید و جمعی از دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۳۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آستانه چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یار با وفایش سردار حاج حسین پورجعفری، چهارمین یادواره «عزیز سلیمانی» با حضور خانواده شهید پورجعفری و جمعی از دانشجویان شامگاه، ۱۱ دی‌ماه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، در این جلسه با بیان اینکه شهدا سبب اقتدار و عزت ایران و اسلام و امنیت شدند، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی که به همت دانشجویانی که خود دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند باعث نهادینه کردن ارزش‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه امنیت یک کالای ارزشمند است که اگر نباشد هرچه داریم را از دست می‌دهیم مانند جنایات داعش و جنایات استکبار در غزه، افزود: قلم علما قدرت‌آفرین و عزت‌آفرین است و این قلم امروز به دست جوانان است. ما مدیون خون شهدا هستیم و هر چه برای امنیت هزینه کنیم کم است، زیرا اگر امنیت ایجاد شود در سایه چتر آن می‌توان از آسیب‌هایی که وجود دارد مصون ماند لذا همه باید برای برقراری امنیت کمک کنیم.
اکبری‌فرد در پایان با اشاره به ترور دانشمندان ایران توسط دشمنان ایران، اظهار کرد: شهدا خون دادند تا ما بمانیم و امیدواریم با تلاش دانشجویان و الگو قرار دادن شهدایی همچون سردار سلیمانی و سردار پورجعفری و در سایه امنیت به رفاه برسیم و قدر داشته‌های خود را بدانیم.
اجرای سرود توسط گروه دانش‌آموزی «آوای احرار»، اجرای صحنه‌ای با موضوع دفاع مقدس توسط گروه «پلاک ۳۱۳» و روایتگری از جمله برنامه‌های این مراسم بود و در پایان از خانواده شهید پورجعفری، و شهیدان لنگری‌زاده و حسینی از شهدای مدافعان حرم تقدیر شد.

ارسال نظرات