فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در آن روزها ریزش خواص نشان داد که در فضای غبارآلود فتنه، شناخت حق با شخصیت افراد شناخته نمی‌شود بلکه با راه و مسلک آنان شناسایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۶۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت‌اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم دهه بصیرت که در روستای سلیم‌آباد فراهان برگزار شد با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی گفت: در فتنه سال ۸۸ بسیاری از خواص مردود شدند. آن‌ها همان کسانی بودند که با همین ساز و کار انتخاباتی مسئولیت گرفتند اما تاب چرخش قدرت را نداشتند.
وی افزود: آنان مردم را با رمز «تقلب» هزاران نفر را کف خیابان‌های تهران آوردند و اگر امروز تحت تأثیر تحریم‌های فلج کننده قرار داریم بابت اغتشاشات و فتنه سال ۸۸ است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: دشمنان هر وقت متوجه انفعالی از سوی مراکز تصمیم‌گیری نظام یا خللی در روند استقلال سیاسی کشور دیدند، از این فرصت‌ها استفاده کرده و براندازی را مطرح کرده‌اند. ولی مردم ایران همیشه جلوتر از مسئولین بودند.
سرهنگ نجفی با اشاره به بصیرت مردم ایران طی سال‌های مختلف گفت: مردم ایران ۸ ماه فتنه و اغتشاش سال ۸۸ را در ۹دی‌ماه با نشان دادن قدرت و صلابت خود، پاسخ دندان شکن به دشمنان دادند.
وی ادامه داد: در آن روزها ریزش خواص نشان داد که در فضای غبارآلود فتنه، شناخت حق با شخصیت افراد شناخته نمی‌شود بلکه با راه و مسلک آنان شناسایی می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: برخی‌ کارشناسان خسارات فتنه ۸۸ را برابر با ۸ سال دفاع مقدس برآورد کردند که هنوز هم جبران نشده است.
وی به حوادث غزه اشاره کرد و گفت: این همان جنگ حق و باطل است. اگر کمک‌های آمریکا در روزهای ابتدایی جنگ به رژیم صهیونسیتی نرسیده بود کار اسرائیل تمام شده بود.
سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: این طوفان تمامی سناریوهای دشمن را برهم زد؛ آنانی که به دنبال کشاندن جنگ در خیابان‌های تهران بودند، امروز در محاصر گروه‌های مقاومت در حال دست و پا زدن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها