مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران؛

حاج قاسم برای رضای خدا قدم برمی‌داشت

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: سردار دل‌ها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت او تمام عمرش به پیکار و مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی پرداخت
کد خبر: ۹۵۶۷۲۲۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان صبح امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: سردار دل‌ها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا صبح امروز مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد جامع شهرستان فاریاب باحضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

 

حاتم عبادی سخنران این مراسم اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم از قرآن داریم قرآن چراغ راه است و آنان که به قرآن تمسک جستند به سرانجام خیر و شهادت رسیدند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: سردار سلیمانی در مقام ولایت‌مداری و نصرت‌دهنده دین الگو شد، جامعیت برآمده از عقلانیت مهم‌ترین ویژگی حاج‌قاسم بود و این همان پایه‌های مکتب حاج‌قاسم است.

 

وی بیان داشت: امروز مجاهدین اسلام در غزه و لبنان در حال جنگ با دشمنان خدا هستند و بیش از ۷۵ سال درحال مبارزه‌اند.

 عبادی تصریح کرد: طوفان‌الاقصی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیانش را رسوا کرد و صهیونیسم جهانی دستش رو شد و رسوایی بزرگش در مقابل چشم حامیان‌شان برملا شد.

 

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای پاسداری از انقلاب و اسلام حتی در خارج از مرزها غربت‌های بسیاری کشید؛ حاج‌قاسم ذوب در ولایت بود و تمام عمر خود را در راه خدا خدمت کرد.

 

 وی افزود: سردار دل‌ها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت و تمام عمرش را با پیکار و مبارزه به دشمنان خارجی و داخلی پرداخت.

 

 عبادی افزود: مزد زحمات حاج‌قاسم کمتر از شهادت امکان‌پذیر نبود زیرا حاج قاسم عاشق خدا و مرحم درد خانواده‌های شهدا بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار