چهارمین یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری برگزار می‌شود

دانشگاه شهید باهنر کرمان در چهارمین سالگرد شهدای فرودگاه بغداد؛ یادواره سردار شهید حاج حسین پورجعفری، یار وفادار حاج قاسم را با عنوان "عزیز سلیمانی" برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۵۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در آستانه فرا رسیدن سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری، چهارمین یادواره این شهید والامقام با عنوان "عزیز سلیمانی" به میزبانی دانشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.
این مراسم با عنوان " عزیزِ سلیمانی" و با حضور خانواده سردار شهید حاج حسین پورجعفری ساعت ۱۹ دوشنبه ۱۱ دی ماه در تالار وحدت دانشگاه برگزار خواهد شد.
این یادواره با برنامه‌های متنوع همراه و پذیرای عموم مردم است.
سردار شهید حاج حسین پورجعفری که برخی او را "مردِ در سایه" و "جعبه سیاه حاج قاسم" و... توصیف می‌کنند نزدیک‌ترین فرد به شهید سلیمانی بود که ۴۰ سال در معیت ایشان محرم اسرار حاج بود.
حاج حسین پورجعفری اهل گلباف کرمان و عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه حاج قاسم ماند و نزدیک‌ترین و محرم‌ترین فرد به سردار سلیمانی بود تا جایی که تلفن‌های خاص و قرار ملاقات و برنامه‌های ویژه ایشان را نیز شهید پورجعفری هماهنگ می‌کرد.
نامه عاشقانه حاج قاسم به حاج حسین پورجعفری سه سال قبل از شهادت در آبان ماه ۹۵ در شهر حلب، معروف است؛ حاج قاسم همچنین در وصیت‌نامه‌اش نوشته که حسین پورجعفری را مثل برادرش دوست دارد.
شهید پورجعفری چنان از حاج قاسم مراقبت می‌کرد که خانواده نقل کردند هیچگاه قبل از حاج قاسم نمی‌خوابید.
مزار شهید پورجعفری در گلزار شهدای کرمان و پایین پای مزار حاج قاسم است.

ارسال نظرات