خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه عنوان کرد:
به مناسبت ایام الله 9دی مراسمی همراه با سخنرانی حجت الاسلام توسیرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با حضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارلله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۶۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، با حضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) برنامه 9دی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه در لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

در این برنامه حجت الاسلام توسیرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه به سخنرانی با موضوع حماسه پر رنگ مردم در 9دی سال1388 پرداخت وگفت: حماسه و راهپیمایی ۹ دی، حضور مردم عزیز ایران  سال ۱۳۸۸ در حمایت از جمهوری اسلام ایران مقابل فتنه ۸۸ بود.
این سخنران افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ و به دنبال آن ادعای تقلب برخی از کاندیداها، برخی به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ها در نقاط مختلف کشور را به راه انداختند، در این زمان برخی از مخالفان داخلی و خارجی نظام ایران، از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و کشور را به مدت چند ماه به آشوب و اغشاش کشاندند، این اغتشاشات بعد از چندین ماه نهایتا در ماه محرم و روز عاشورا به هتک حرمت نسبت به حضرت امام حسین(علیه السلام) و مقدسات اسلامی انجامید و موجبات برانگیخته شدن احساسات مذهبی و نارضایتی مردم را داشت، لذا در پاسخ به این اغشاش‌ها و هتک حرمت‌های فراوان و اعلام بیزاری از فتنه‌گران در روز ۹ دی مردم بیدار همیشه در صحنه به راهپیمایی عظیمی پرداختند.
خاموشی فتنه ۸۸، حفظ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه  و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران را از مهم‌ترین دستاوردهای این حماسه می‌توان برشمرد.

این سخنران با اشاره به مبارزه با فتنه گفت: بهترین راه مبارزه با فتنه، خشکاندن ریشه‌های فتنه است اگر اساس فرهنگ اجتماعی را باورها و ارزش‌ها بدانیم در آن صورت فرهنگی می‌تواند در مقابل آفت‌ها و آسیب‌ها، مقاوم و نفوذ ناپذیر باشد که اولاً باورها و ارزش‌های آن از پشتوانه‌های فکری و نظری قوی برخوردار باشد و ثانیاً آن باورها و ارزش‌ها در جان و دل مردم نفوذ کرده باشد.
برای نجات از فتنه دانستن راه‌های خروج از فتنه ضروری است قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) راه‌های خروج از فتنه را آشکارا بیان نموده‌ اند که ما باید به این دستورات عمل کنیم.

 این مسئول در پایان بیان داشت: از دیگر دستاوردهای مهم حماسه نهم دی ماه می‌توان به پشتوانه ‌سازی محکم و استوار این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد، مردم ایران اسلامی در ۹ دی با حرکتی خودجوش در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه به میدان آمدند و خشم، نفرت و انزجار خودشان را از فتنه‌گران و کسانی که زمینه‌ساز توطئه دشمنان این سرزمین بودند، به نمایش گذاشتند و وفاداری از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه را اعلام کردند.

ارسال نظرات