بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت حماسه ۹ دی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اعلام کرد: ۹ دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه‌های آنان است.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۱۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اعلام کرد: ۹ دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه‌های آنان است.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْن...» سوره مائده-ایه ۳
امروز کسانی که کافر شده‌اند (کارشکنی می‌کنند) از دین شما نومید گردیده‌اند. پس از ایشان مترسید و از من بترسید
فتنه‌ها هنگامی که روی می‌آورند شبیه حق می‌باشند و آنگاه که به پایان می‌رسند، حقیقت خود را می‌نمایانند، ناشناخته می‌آیند و شناخته شده می‌روند. همچون گردباد می‌گردند و شهری را ویران می‌کنند.
فتنه روزگاریست که باطل با آمیزه‌ای از حق و دشمن در لباس دوست ظاهر می‌شود و به همین دلیل چنانچه ریشه کن ساختن فتنه، مسئله اصلی قلمداد نشود، فتنه ریشه خواهد دواند و همانند منفذی است که اگر در کشتی پدید آید، به تدریج تمام سرنشینان را در دریا غرق خواهد ساخت.
۹ دی تجلی از بصیرت عاشورایی ملت شهید پرور ایران اسلامی و جلوه ایی از حضور لبیک گویان ملت به مظلومیت مقتدرانه حسین بن علی (ع) بود.
در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام راحل و مولایمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است.
مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پیکر نامبارک فتنه را به زمین کوبیدند.
۹ دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه‌های آنان است. این چنین روزی باید در تاریخ جاودانه بماند و یاد و خاطره‌اش هر سال باشکوه‌تر برگزار گردد تا این بیداری و شکوه حضور برای همیشه خاری درچشم فتنه‌گران باشد تا توان هر اقدامی را از آنان سلب نماید.
یوم‌الله ۹ دی، حماسه دیگری بود که در پی ایجاد فتنه سال ۱۳۸۸ توسط دشمن و با حضور حماسی ملّت آگاه ایران اسلامی در میثاق با امام و ولایت با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» رقم خورد و دشمن کینه‌توز را در اجرای توطئه‌های فتنه‌گرانه خود ناکام گذاشت.

اینک در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با همکاری مرتجعین منطقه و عناصر خود فروخته و بعضاً ناآگاه داخلی با شکستی مفتضحانه مواجه گردیده است.
در آستانه بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز غرورآفرین «۹ دی» را به محضر رهبر بصیر و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) و ملّت بصیر ایران عزیز و همه حماسه‌آفرینان جبهه انقلاب اسلامی تبریک می‌گوییم.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن قدرانی از مردم فهیم، بصیر و انقلابی بار دیگر با محکوم کردن فتنه‌ی آشوب گران و اعلام پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همراه و همگام با سایر آحاد مردم در صحنه خواهد بود؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار