مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور؛

سیاست‌های قوی حاصل انتخابات پرشور است

حجه الاسلام روانان گفت: سیاست های داخلی و خارجی قوی و اثربخش از انتخابات پرشور و همگانی حاصل می شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۵۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسبج از کرمان،  حجه الاسلام روانان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور در مراسم ۹ دی شهرستان راور گفت:دشمن به اسم آزادی مردم دنیا را به بردگی گرفته و با سه ابزار شهوت، مال حرام و رفاه زدگی برای به بردگی کشیدن مردم طرح ریزی کرده است که فتنه ها بر این سه اصل برنامه ریزی می شود.

وی افزود:  فتنه ی زن زندگی آزادی در واقع شعار انحراف از حقوق واقعی زنان بود و توسط کسانی طرح زیری شد که هم اکنون در حال بمباران زنان و کودکان در غزه هستند.

این مقام مسئول در مورد انتخابات پیش رو بیان داشتند: انتخابات منشأ مشروعیت کارگزاران نظام و نماد جمهوریت کشور ما و از نقاط برجسته و بی نظیر انقلاب اسلامی ایران است،اما برخی دانسته یا از سر جهل، شرکت کردن یا نکردن را به معیشت گره می زنند، این رویه اشتباه است، اگر حرفی هست باید در انتخابات زده شود، این تنها راه است. سیاست های داخلی و خارجی قوی و اثربخش از انتخابات پرشور و همگانی حاصل می شود.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی محکم برداشته شده و وقایع فلسطین و بیداری و مجاهدت مردم کشورهای همسو با مقاومت خبر از مقدمه چینی برای ظهور مولایمان را می دهد. ما ملت بیدار و بصیر جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از اوامر امام و مقتدای مان نباید از قافله عقب بمانیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار