رئیس‌کل دادگستری ایلام گفت: امروز بصیرت و ولایت‌مداری مردم عرصه را بر دشمن تنگ کرده و توطئه‌های آنان را خنثی و دشمن را زمین‌گیر کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۵۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عمران علی محمدی روز شنبه در آئین گرامیداشت نهم دی‌ماه در جمع مردم دهلران در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه انتخابات نقطه قوت نظام و عرصه تجلی حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است، اظهار کرد: در انتخابات سال ۸۸ دشمن با استفاده از ابراز داخلی انتخابات را به‌عنوان تهدید مورد بهره‌برداری قرارداد و عده‌ای هم فریب خوردند و فتنه ۸۸ رقم خورد.

 

رئیس‌کل دادگستری ایلام افزود: اما بااین‌وجود بصیرت و ولایت‌مداری مردم در نهم دی‌ماه و تبعیت و حرکت آنها پشت سر رهبری موجب شکست دشمن و تقویت نظام اسلامی شد و نظام را از آن فتنه خارج کردند و نظام بار دیگر بارور شد.

 

 رئیس‌کل دادگستری استان ایلام تأکید کرد: امروز ما در مقابل دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی ایستاده‌ایم و این به‌خاطر امتحان‌هایی است که مردم درگذشته و نهم دی‌ها پس دادند.

 

 علی محمدی یکی از شعارهای محوری نظام اسلامی عدالت‌محوری ذکر کرد و گفت: انتخابات عرصه حضور گسترده مردم برای تعیین سرنوشت خود است و مردم همواره در این صحنه بااحساس مسئولیت و تکلیف حضور دارند و امسال نیز با حضور چشمگیر خود باعث یاس دشمنان خواهند شد و در این راستا انتخابات موجب امنیت پایدار و تقویت نظام اسلامی می‌شود.

 

وی با بیان این که اگر سختی‌هایی وجود دارد بدین دلیل است که ایران اسلامی حق است و عدالت‌طلبی را در سرلوحه کار خود دارد، یادآور شد: علت اینکه ما در جهان طرف‌دار داریم اینکه ما حق را می‌گوییم و نظام اسلامی رسواکننده قدرت پوشالی غرب است.

 

 رئیس‌کل دادگستری ایلام نهم دی‌ماه را روز بصیرت با ولایت دانست و گفت: هدف دشمن از جنگ شناختی اینکه باورها و رفتارها و اعتقادات را تغییر دهد و در صدد تغییر نگرش مردم نسبت به‌نظام هستند تا اعتماد مردم از انقلاب و اسلام و روحانیت و اسلام ناب محمدی (ص) از بین ببرند و ایجاد شکاف بین سرمایه‌های اجتماعی و لایه‌های مختلف جامعه از توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی است.

 

 علی محمدی تأکید کرد: امروز بصیرت و ولایت‌مداری مردم عرصه را بر دشمن تنگ کرده و توطئه‌های آنان را خنثی و دشمن را زمین‌گیر کرده است و حرکت پشت سر رهبری و اطاعت از رهبری موجب سربلندی و عزت است.

ارسال نظرات