معاون سیاسی سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام؛

یکی از بهترین حماسه های انقلاب اسلامی حماسه نهم دیماه است

دکتر شیرخدا معاون سیاسی سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم حماسه نهم دی ماه شهرستان چرداول گفت: یکی از بهترین حماسه های انقلاب اسلامی حماسه نهم دیماه است .
کد خبر: ۹۵۶۷۱۷۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، تکریم حماسه نهم دیماه یعنی تکریم مردم عزیزی که در صحنه بودند،هستند وخواهند بود،یاد و خاطره این حماسه بزرگ را گرامی می داریم. 

 

وی در ادمه گفت: انقلاب ما متمایز از سایر انقلابهاست چرا که جلسات بصیرتی دارد ،پناهگاه مظلومان عالم است،رهبر و مردمی عابد و مطیع امر پروردگار دارد ،مردم سالاری،دین مداری و کارآمدی این انقلاب را دنیا می داند.

 

شیرخدا عنوان کرد:  جوان دهه هشتاد و نود بایدسیر تحول تاریخی انقلاب اسلامی را بداند وظیفه ماست که تبیین کنیم ،نهم دیماه گروهی آمدند و وقتی دیدند تقلبی که به زعمشان در انتخابات رخ داده بود واقعیت نداشت کنار کشیدند ما باید آنهایی را که مرزبندی ندارند بشناسیم. 

 

معاون سیاسی امیرالمومنین (ع)  گفت:  نهم دیماه را باید داشته باشیم چرا که از فتنه های بعدی پیشگیری می کند مگر میشود به فراموشی سپرده شود،سی و یک سال زحمت انقلاب را به هدر دادند ،هر چند این فتنه ها الک کننده هستند خوب و بد را از هم متمایز میکنند،این فتنه ها همواره بوده در صدر اسلام هم داشتیم پیامبر اکرم(ص)هنوز غسل و کفن نشده بود مسیر انقلاب را عوض کردند اما خداوند تبارک و تعالی حافظ آن شد،قطعا خدا این انقلاب را نیز حفظ می کند چرا که مبنای آن انقلاب امام حسین(ع)است.

 

شیرخدا بیان کرد: نظریه های جامعه شناسان بر این است که تغییر ، نظم و امنیت در جامعه مشارکت حداکثری در انتخابات است،ان شاءالله با حضور گسترده شما مردم ولایتمدار پایه های این نظام مقدس را مستحکم تر و پوزه دشمنان را به خاک می مالیم.

یکی از بهترین حماسه های انقلاب اسلامی حماسه نهم دیماه است

ارسال نظرات
آخرین اخبار