خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام حوزه مقاومت بسیج یک کربلا سپاه خرمشهر برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان نمایشگاهی از پوستر و عکس از حوادث پیرامون ۹ دی برپا کردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۹۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ رابط مساجد و محلات حوزه یک شهری کربلا گفت ؛ روز جاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام این حوزه اقدام به برپایی نمایشگاهی تصویری با موضوع حماسه 9 دی و میثاق امت با ولایت با هدف آشنا نمودن نونهالان و نوجوانان دهه نودی با اتفاقات و حوادث فتنه سال 88 نموده اند.

آقای حمزه فاشیانی گفت؛ حوادث و وقایع پشت پرده ای که باعث ایجاد فتنه در سال ۱۳۸۸ شد و کشور را برای مدتها نا امن نمود و قلب ولی امر مسلمین را به درد آورد و وسیله ای شد تا عده ای فرصت طلب و سودجو و بی بصیرت آن همه خسارت به کشور وارد کنند نیاز به تبیین و بازگویی دارد .

وی افزود؛ در پایگاههای مقاومت که عمدتاً قشر نوجوان و جوان هستند این نیاز بیشتر احساس می شود لذا در جلسات و حلقات صالحین و با برگزاری نشست های سیاسی و برپایی نمایشگاه ها می توانیم اقناع سازی کنیم ونونهالان، جوانان و نوجوانان را با آن آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار