خبرهای داغ:

وحدت ملی در 9 دی به اوج خود رسید

فرماندار سردشت گفت: وحدت ملی در 9 دی سال 1388 به اوج رسید، به طوری که در تاریخ سیاسی کشور ماندگار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۵۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، باباخان اسکندری، فرماندار سردشت، امروز 9 دی در روز همایش بزرگداشت حماسه 9 دی و روز تجدید میثاق با ولایت که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد، گفت: در این روز تاریخی وحدت ملی و انسجام اسلامی به اوج خود رسید تا جایی که در تاریخ سیاسی کشور برای همیشه ماندگار شده است.

وی ادامه داد: بدون‌تردید خاطرات خوش آن روز هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ کشورمان پاک نخواهد شد، که همین موضوع مایه رعب و وحشت دشمنان نظام و انقلاب شده است.

فرماندار سردشت خاطرنشان کرد: اینکه در بین ملت ما وحدت و همدلی وجود دارد، تردیدی در آن نیست، اما همدلی و انسجام لایه‌های اجتماعی ایران اسلامی در حماسه ۹ دی نمود بیرونی یافت.

اسکندری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه، گفت: ۹ دی یک حماسه مهم تاریخی و ماندگار بوده که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زده شد و این روز تجلی الهی اتحاد و انسجام ملت حول محور ولایت است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و خلق حماسه ۹ دی به دشمنان اسلام ثابت کرد پشتوانه و اساس انقلاب ما مردمی بوده و انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم شکل گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار