خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: دشمن بدنبال شکست و نابود کردن اراده و انگیزه مردم و جدا کردن آن‌ها از ولایت است، اما ما ملت با حضور در صحنه، مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو به لطف خدا این اجازه را به دشمنان نمی‌دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۸۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اولین آیین تکریم از ارکان و فعالان مساجد خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند، ضمن گرامیداشت نهم دی ماه، گفت: نهم دی ماه یوم الله بزرگ الهی و روز تجلی غیرت دینی مردم است.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه روزی است که تیر خلاص توسط مردم ولایی و انقلابی بر بزرگ‌ترین فتنه زده شد، گفت: جمهوری اسلامی فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشت، اما فتنه ۸۸ از لحاظ طراحی و عملیاتی بسیار بزرگ و قابل مقایسه با سایر فتنه‌ها نبود، اما مردم آگاه و ولایتمدار این فتنه را به فرصت تبدیل کردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: "خدا با مردم است" اصلی است که در فرهنگ دینی و اسلامی ما نباید تحریف شود و خدمت به مردم بزرگترین عملی است که ما را به خدا نزدیک می‌کند همان درسی که پیشوایان و اهل بیت اطهار علیه‌السلام به ما دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اسلام موتور محرک انقلاب اسلامی، امام راحل و ولی فقیه راننده این انقلاب و مردم سوخت و انرژی پیشبرنده انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: قانون الهی، رهبری الهی، پذیرش مردمی و مشارکت مردمی چهار ستون حکمرانی دینی برای رسیدن به عدالت اجتماعی هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: مردم ایران در ولایتمداری در تاریخ بی نظیر هستند و همین امر موجب عصبانیت دشمنان هست.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان در تمام فتنه‌هایی که بر علیه ملت ایران به راه انداختند این بود که اسلام را از ما بگیرند، اسلام هراسی را در جامعه ایجاد کنند و مردم را از ولایت جدا کنند، اما به لطف خدا هرگز موفق نشدند که نور خورشید عالم تاب ولایت و اسلام را از ما بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: امروز ولایت تنها متعلق به ایران نیست، بلکه تعلق خاطر جوانان و رزمندگان محور مقاومت در کشورهای اسلامی به ولایت کمتر از علاقه ما نیست.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: که دشمنان برای فتنه ۸۸ از ۱۰ تا ۱۵ سال پیش برنامه‌ریزی داشتند و ده‌ها برابر بودجه کشور ما را خرج این فتنه کرد که با بصیرت و هوشیاری مردم ولایی موفق نشدند و قطعا از این مردم عصبانی هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی، به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این علمیات توسط خود رزمندگان محور مقاومت و فلسطینی‌ها انجام شد، طوفان الاقصی یک عملیات پیشگیرانه بود که جلوی بسیاری از اقدامات طراحی شده استکبار و صهیونیست را گرفت.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی نقشه کشیده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: "خدمت به مردم بزرگترین ضربه به استکبار است تا مردم هستند انقلاب اسلامی آسیب نمی‌بیند. "

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تمام تلاش دشمن در جنگ اقتصادی این است که مشکلات را بر ما تحمیل کند و کار‌های زیر بنایی بزرگی که توسط دولت ولایی و مردمی سیزدهم در کشور انجام شده دیده نشود.

وی بیان کرد: اگر این خدمت رسانی‌ها ادامه دار باشد مردم سالاری به معنای واقعی شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: در این کشور هیچ فردی به اندازه مقام معظم رهبری دغدغه مردم را ندارند، چون ایشان وارث ائمه اطهار علیه‌السلام هستند و از درد مردم غافل نیستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به انتخابات پیشرو، گفت: انتخابات امسال جنگ بین جمهوری اسلامی با استکبار است و حضور هر فرد در انتخابات ضربه مهلکی بر پیکره استکبار و صهیونیست است.

وی با بیان اینکه در نظام ولایی، ولی فقیه و ولایت جهت دهنده و بقیه افراد کمک دهنده و پیرو هستند، گفت: مقام معظم رهبری به صورت کمی و کیفی بر حضور حداکثری در این انتخابات تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم خراسان جنوبی در ولایتمداری و مشارکت در انتخابات الگو هستند.

وی با بیان اینکه موضع استکبار در برابر جمهوری اسلامی دفاعی است، گفت: آینده روشن است و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی توقف ندارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: دشمن بدنبال شکست و نابود کردن اراده و انگیزه مردم و جدا کردن آن‌ها از ولایت است، اما ما ملت با حضور در صحنه، مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو به لطف خدا این اجازه را به دشمنان نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، گفت: کمک باید در جایی باشد که منفعت آن در جهت هدایت مردم باشد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: در نظام ولایی مسئولان تنها اداره کننده سازمانی نیستند بلکه مدیران و مسئولان هدایان و زمینه سازان رشد و تعالی مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آبادانی مساجد با ادبیاتی که پیامبر و ائمه اطهار علیه‌السلام به ما آموختند امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه محل عبادت بخشی از کارکرد مساجد است، افزود: مسجد باید مفهوم و معنا حقیقی خود را که مرکز مشاوره، خدمت رسانی و امدادگری مردم، درک و اشراف اطلاعاتی است را داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: مسجد محل جنگ با شیاطین است؛ مسجد باید از لحاظ محتوایی زنده و بالنده باشد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که مسجد سنگر است، گفت: هر فردی در آبادانی مسجد نقش داشته باشد مصداق عمل صالح است و کار او عبادت است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها