خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس:

حرکت ملت ایران در ۹ دی ماه برگرفته از ایمان و اراده بود

تبریز- یکی از از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: هرچه از حماسه نهم دی می‌گذرد اهمیت و ارزش و ابعاد این حرکت بزرگ انقلابی بهتر از قبل روشن می‌شود.جراکه حرکت ملت ایران در ۹ دی ماه برگرفته از ایمان و اراده بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۷۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی ابراهیم پور در تجمع ۹ دی چاراویماق، افزود: رهبر انقلاب در مورد ۹دی فرمودند؛ «دست خدا روح ولایت روح حسین ابن علی در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می‌شد». آری مردم ملت امام حسین حماسه بی نظیر آفریدند.

وی با اشاره به داستانی از امیرالمومنین، علی(ع) بیان کرد: از امیر مومنان در مورد کلمه برادران در کلام ایشان سوار شد که برادران چه کسانی هستند امیرالمومنین دست به شانه سلمان فارسی می‌گذارند و می‌فرمایند برادران من از تبار این مرد هستند آن‌ها که در آخرالزمان و در زمان فتنه‌ها دچار انحراف نمی‌شود.
وی ادامه داد: مساله امروزه کشور مختص امروز نیز در همه ادوار تاریخ نمونه‌هایی از آن وجود دارد، نمونه از آن مجاهدت حضرت موسی علیه السلام بود در زمانی که فرعون به بهانه‌های واهی افراد را به دست جلال می‌داد و۹۰ هزار کودک را کشت تا حضرت موسی در دنیا نباشد، اما باز هم شاهد بودیم که مردم زمانش رو به گوساله پرستی آوردند.
 ابراهیم پور اظهار کرد: قریب به سه سال است که رهبر انقلاب فرمان جهاد تبیین دادند و سه کلید واژه واجب، فوری و همگانی را بیان کردند لذا همه ما باید جهاد تبیین را وظیفه خود بدانیم.
ارسال نظرات