خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ امام جمعه شهرستان گلپایگان به مناسبت حماسه نهم دیماه ، عبادت و اطاعت را منشأ بصیرت عمومی دانست
کد خبر: ۹۵۶۶۵۶۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

‌به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ امام جمعه شهرستان گلپایگان به مناسبت حماسه نهم دیماه ، عبادت و اطاعت را منشأ بصیرت عمومی دانست.

حجت‌الاسلام کرامتی در همایش نهم دیماه که باحضور پرشور فراجا، سپاه و پیشکسوتان جهاد و ایثار برگزار شد گفت؛ عبادت و معنویت در زندگی فردی و اجتماعی راهگشا و موجب سربلندی است که ریشه آن ذکر خداوند و در رأس  انها نماز و ارتباط قلبی با خداوند متعال است و باور به نصرت الهی و اطاعت محض از خداوند،  پیامبر اکرم (ص) و ولی خدا می باشد که در زمان غیبت این ولی فقیه است که می تواند راهنما و هادی ملت اسلام باشد یعنی بصیرت عمومی منشأ عظیمی به نام عبادت و اطاعت دارد که اگر در هر ملتی باشد بصیرت در آن ملت خواهد بود مثل ملت سرافراز ایران.

وی گفت ؛ استکبار در سال ۸۸ هزینه و برنامه ریزی زیادی برای نابودی انقلاب و ملت آبگیرهای انجام داد و به کمک مشتی نفوذی و مزدور فتنه عظیمی به راه انداختند که قریب به ۶ ماه به طول انجامید امّا موفق نشدند چون ملت عزتمند ایران با بصیرت به صحنه آمدند و حماسه سازی کردند و خداوند هم ارده اش بر پیروزی مؤمنین بود ؛ به همین سبب یوم الله است چون به خواست خدا ملت ایران پیروز میدان شدند.

وی در ادامه گفت ؛ عده ای در تلاش هستند که این روز بزرگ از یاد ها برود و ما باید نگذاریم این اتفاق بیافتد. بلکه باید پرشور تر از همیشه گرامی داشته شود والبته به بهانه صرفه جویی در وقت و هزینه چند برنامه در یک زمان اجرا کردن مراسم گرامیداشت نهم دیماه بد است و کمک به فراموشی تدریجی یوم الله نهم دی است.

حجت الاسلام کرامتی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: حضور همگانی ملاک معیار اسلامی و انقلابی است و باید همه کمک کنیم انتخاباتی پرشور و با حضور همگانی داشته باشیم تا نقشه های دشمن ، نقش بر آب شده و سربلندی کشور عزیزمان و جمهوری اسلامی ایران افزون تر شود

ارسال نظرات