یادداشت

۹دی سیل بصیرت

نهم دى را همین جوانها، همین نسل سوّم انقلاب به راه انداختند؛ آن حادثه‌ى عظیم را به‌وجود آوردند؛ آن سیلى محکم را به‌صورت کسانى نواختند که سعى‌شان این بود که مسیر حرکت اسلامى را با ایجاد فتنه منحرف بکنند؛
کد خبر: ۹۵۶۶۴۵۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

9 دی سیل بصیرت

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، 9 دی۸۸ روز بزرگی درتاریخ ملت ایران است به طوری که امام خامنه ای این روز را یوم الله نامیدند،ایشان با اشاره به نقش پررنگ جوانان در خلق حماسه ۹ دی فرمودند: نهم دى را همین جوانها، همین نسل سوّم انقلاب به راه انداختند؛ آن حادثه‌ى عظیم را به‌وجود آوردند؛ آن سیلى محکم را به‌صورت کسانى نواختند که سعى‌شان این بود که مسیر حرکت اسلامى را با ایجاد فتنه منحرف بکنند؛ این کار را چه کسى کرد؟ جوان‌ها کردند، نسل سوّم انقلاب کردند.

9 دی سیل و سد بود

۹ دی هم سیل بود و هم سد سیل در مقابل زباله‌های داخلی و خاکروب‌های خارجی که سیل زلال مردم آنها رابه قعر ویل ها ریخت ،وسد عظیم ملت در مقابل مستکبرین برای خُرد کردن انقلاب با فتنه رنگینی که سالها طراحی ورنگ آمیزی کرده بودند که این سد رنگ آنها را تبدیل به ننگ ابدی برای آنان کرد.

نهم دی درتاریخ ماندگار شد. چرا که تاریخ انقلاب و حرکت بزرگ انقلاب آنقدر اُبُهت دارد و آنقدر استحکام دارد که فتنه ۸۸ را با بصیرت مردم از فهم درک، تاحضور چنان خنثی کند که طراحان آن انگشت به دهان از این همه وفاداری مردم سخن بگویند و اعتراف کنند جمهوری اسلامی کمر ما راشکسته و نمی‌توان باهیچ منطقی و هیچ نقشه‌ای آن را ازپای درآورد، و تنها امیدمان تهی سازی از درون است.

۹دی برگ زرینی درتاریخ پراز افتخار انقلاب اسلامی است، که مردم وقتی استکبار جهانی وفتنه گران را همانند۱۴۰۰سال پیش که به خیام امام حسین حمله کردند دیدند، خود رابی تفاوت نشان ندادند تا سر دین توسط یاغیان وفتنه گران بشکند، وعزیزان انقلاب را به مسلخ ببرند

۹ دی انقلاب بصیرت بود ،که آنقدر فهم مردم را بالا برد که در سالهای آتی دشمن را درناکامیهای پی درپی قرار داده است.

نهم دی یوم الله است، چون شعار سردمداران فتنه ۸۸چیزی شبیه آنچه در صدر اسلام برای اباعبدالله با جمع کردن عالم واوباش قاری قاضی امیر اتفاق افتاد بود، آنها آمده بودند دین را ریشه کن کنند( وازالتکم)وجهالت وکفر والحاد را جایگزین کنند ،ولی مردم در۹دی نقاب از چهره تزویرآنان کشیدند وچهره حامیان وسران فتنه را برای عالم به منصه ظهور گذاشتند.

۹ دی سیل خروشان مردان وزنان جوانان ونوجوانان کودکان اقشار مختلف مردم برای نشان دادن ایستادگی پای ارزش های انقلاب ودرراس آن ماندن درکنار ولایت فقیه که تنها نسخه ای است نجات بخش، قرارگرفتند.

نهم دی تجدید میثاق امت باولایت ونشان دادن ولایتی که ادامه ولایت رسول الله و ائمه معصومین علیهم السلام است، که باید پشتیبان او بود تا به مملکت آسیب نرسد.

نهم دی ثابت کرد به قول شهید حاج قاسم ازمهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی ودلی با این حکیم عزیز است که سکاندار انقلاب است وبایدخیمه انقلاب را رها نکرد که او در وصیت نامه اش فرمود: .برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه ی رسول الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی ماند؛ قرآن آسیب می بیند.

۹ دی مردم را چنان در خط مقدم دفاع از انقلاب ونظام قرار داد وآنها را چنان ساخت که این احساس قلبی ماملت امام حسینیم وماملت شهادتیم در آنها تجلی پیدا کرد تاجایی که در فتنه های بعدی دشمنی که در سال۸۸امیدوارانه جولان می داد وامید به شکست وتجزیه ایران وانهدام انقلاب داشتدمایوسانه وسرشکسته از قدرت انقلاب بگوید واز ضعف خود در عدم تقابل باایران بارها وبارها لب به اعتراف بگشاید.

نهم دی آرمان هر ایرانی و آمادگی هر مسلمان دلسوزی است که اگر فتنه‌گران هوس براندازی به سرشان زد به تکرار آن بنشینند که انقلاب سیل خروشانی همچون ۹ دی ۸۸ دارد.

 

محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار