فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: رشد تولیدات فضای مجازی و حمایت از نخبگان برای مهار توطئه دشمنان ضروری و نیاز است همه در این راستا تلاش کنند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۱۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی روز جمعه در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه ایلام گفت: بسیج به‌عنوان یک تفکر به دنبال بالابردن کمیت‌ها و کیفیت‌ها و حمایت از کسانی است که می‌توانند در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار کرد: اینکه در حوزه‌های دریایی و زمینی و... در دنیا می‌توانیم رصد و فعالیت کنیم، نشان از فعالیت و شرایطی است که توسط کسانی رقم خورده که سال‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش و مجاهدت کرده تا به نتیجه رسیدند.

 

وی بیان داشت: از سال ۱۳۰۰ تا سال ۱۳۵۷ در مقایسه با کشورهای اروپایی در روند صنعتی عقب ماندیم به همین دلیل از ما جلو افتاده و دنیا را به بلوک شرق و غرب تقسیم کردند و امروز هم همین تفکر را داشته و دنبال تفکر استعماری خود هستند.

 

شاکرمی گفت: همهٔ تلاش دشمن برای مقابله باقدرت پیش‌برنده جمهوری اسلامی است امروز باید جوانان و نخبگان به دنبال روندهای جدید بوده و چیزهای جدید را کشف و پیاده‌سازی کنند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: همهٔ ما در برابر نسل‌های پیش‌برنده و نخبه وظیفه داریم و باید آن‌ها را حمایت کرده و راه را به آن‌ها نشان دهیم تا به هدف خود و ایجاد کسب‌وکار برسند.

 

وی در ادامه گفت: سپاه در طرح «علم‌الهدی» فرصت خوبی برای شناسایی نخبگان و فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم آورده که علاوه بر کار در زمینه‌های مختلف و هم زمان هم از خدمت سربازی کسر می‌شود.

 

شاکرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه هابی برای توانمندسازی سربازها با کمک فنی و حرفه‌ای در سپاه برگزار شود که آن‌ها بتوانند در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده تا فردا کسب‌وکار خودشان را ایجاد کنند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان داشت: ما باید امروز جوانان و نوجوانان را به حرکت و انجام فعالیت در زمینه‌های مختلف تشویق کرده و امورات مختلف را به آن‌ها بسپاریم.

 

وی تصریح کرد: باید برای امورات مختلف را که در زمینه‌های مختلف می‌خواهیم اجرای کنیم این امورات را در قالب نوین پیاده‌سازی کرده و از این ظرفیت برای برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

 

شاکرمی بیان داشت: شهید سلیمانی به‌خاطر شخصیت وجودی خودش بود که بزرگ شد و در دل همه ما جا دارد و امروز هم جوانانی داریم که می‌توانند؛ مانند شهید سلیمانی باشند.

ارسال نظرات