مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: رویداد تولید محتوای بسیج باعث انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به فراتر از مرزها بوده و زمینه ظهور استعدادهای جوانان و نوجوانان را فراهم آورده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۵۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال اسدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای بسیج گفت: رویداد تولید محتوای بسیج باعث شده تا جوانان باانگیزه در زمینه‌های مختلف از حوزه اقتصادی تا فرهنگی ایده‌پردازی کنند و از این طریق بتوانند با هجمه‌های دشمنان مقابله نمایند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خاطرنشان کرد: در این رویداد جوانان ایده‌های خوبی دارند چه از حوزه‌های بازاریابی، در حوزه اطلاعات پزشکی، در بحث مسائل فرهنگی، جبهه‌های مقاومت که گفتمان انقلاب اسلامی را با روش‌های مختلف در قالب انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای طراحی می‌کنند و این مقوله باعث می‌شود تا ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب نوین در فضای مجازی و فراتر از مرزهای انقلاب اسلامی انتقال پیدا کند.

وی بیان داشت: امروز ایده‌پردازی که نسل‌های جوان و نوجوان ما انجام می‌دهد کار بسیار بااهمیت و ضروری است که باید موردتوجه مسئولان قرار بگیرد.

 

اسدی گفت: ایده‌های که در این رویداد وجود دارد ایده‌های نو و خلاقانه هستند این ایده‌ها در آینده می‌تواند نه‌تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌الملل حرف برای گفتن داشته باشند.

وی با تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته در رویداد تولی محتوای بسیج گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام آمادگی دارد تا از ایده‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد حمایت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار