بسیج آبرسانی به ۹۶۰۰ روستا/ توزیع ۳۵۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از اجرا ۹ هزار و ۶۰۰ طرح بسیج آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ طرح آن به پایان رسیده که یک‌هزار و ۷۰۰ طرح آن توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۶۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در کارگروه بسیج سازندگی استان بوشهر با تسلیت شهادت سید رضی موسوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی به خدمات بسیج سازندگی پرداخت و اظهار داشت: اجرا و افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، رسیدگی به محرومان و نیازمندان و اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی در همه نقاط کشور در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی با اشاره به نهضت خدمات مؤمنانه بسیج سازندگی تصریح کرد: در آستانه بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت قرار داریم و در هفته آینده افتتاح همزمان طرح‌های محرومیت‌زدایی و نهضت خدمات مؤمنانه به نیت حاج قاسم در دستور کار قرار داریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هفته آینده در نهضت خدمات مؤمنانه بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های مورد هدف قرار می‌گیرد گفت: در این راستا ۸ هزار سرویس جهیزیه توزیع می‌شود.

سردار زهرایی با اشاره به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در هفته مقاومت تصریح کرد: در این هفته ۴۰۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی به نیت حاج قاسم از زندان آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده برمی‌گردند.

وی از اجرا ۹ هزار و ۶۰۰ طرح آبرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ طرح آن به پایان رسیده که یک‌هزار و ۷۰۰ طرح آن توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور توسعه طرح‌های آبرسانی در مناطق محروم روستایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون طرح‌های آبرسانی در نقاط محروم کشور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در حال اجرا است که بخش عمده‌ای از آن توسط بسیج سازندگی اجرایی شده است.

سردار زهرایی اجرا طرح‌های آبخیزداری، آبخوانداری، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان و نیازمندان، طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی را از دیگر سیاست‌های بسیج سازندگی برشمرد.

وی یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در گام دوم انقلاب را بسیج همه مردم دانست و بیان کرد: در این راستا در سراسر کشور اکنون طرح‌های مختلف بسیج توسط ۹ قرارگاه جهادی مدیریت می‌شود و با افزایش این قرارگاه‌ها خدمات جهادی در همه نقاط در بخش‌های مختلف تخصصی تسری می‌یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار