خبرهای داغ:
به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) با کمک خیرین اقدام به پخت و توزیع حلیم نذری همراه با برنامه های متنوع فرهنگی درشهر زواره نمودند.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۵۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱4امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) با کمک خیرین اقدام به پخت و توزیع حلیم نذری در محله امام خمینی شهر زواره  نمودند.

فرمانده گردان  ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) شهرستان اردستان  ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)  در این باره گفت: نذری یک سنت الهی  وبهانه خوبی است برای با هم بودن، جمع شدن و همیاری دوستان ودیگر اعضا برای کمک و آماده سازی نذری، زیرا نشان دهنده فرهنگ، آداب ورسوم، عقاید وسنتهای ماست، لذا رزمندگان و بسیجیان گردان با جمع آوری کمکهای مردمی و همچنین کمکهای خیران  شهرستان وبه ویژه مردم شهید پرور شهر زواره   اقدام به پخت حلیم در سطح گسترده نمودند.

این فرمانده افزود: حلیم از غذاهای سنتی شهر زواره می باشد وبرای پخت این نذری حدود 10 ساعت وقت مورد نیاز صرف شد و با کمک خیرین و خدمه که از مردم نیکوکار محلی بودند پس از طبخ غذا، بصورت مرتب و منظم در بین عزاداران حضرت زهرا (سلام الله علیها) توزیع گردید.

ارسال نظرات