نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد:

لزوم تقویت مبانی انقلاب و ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در بین زائران

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه ما از سراسر دنیا در ایام سالگرد شهید سلیمانی مهمان و زائر داریم، گفت: از این موقعیت می‌توانیم بهترین استفاده را در بحث تقویت مبانی انقلاب و ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در بین جوانان و نوجوانان و زائرین ببریم.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۸۱
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،حجت الاسلام عرب‌پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز در جلسه کمیته روحانیون و مساجد که با حضور مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و فرمانده نواحی به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد گفت:کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام از یک برجستگی و معنویت خاصی به واسطه قرار گرفتن مضجع شریف شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان پیدا کرده است‌.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: از آنجایی که شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت جهان اسلام است و رژیم کودک کش صهیونیستی امسال به غزه حمله کرده است و قلب جهان اسلام و مسلمانان را جریحه‌دار کرده است سالگرد شهید سلیمانی امسال باید با شکوه تر وبا برجستگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه ما از سراسر دنیا در ایام سالگرد شهید سلیمانی مهمان و زائر داریم عنوان کرد : لذا از این موقعیتی که پیش آمده است می‌توانیم بهترین استفاده را در بحث تقویت مبانی انقلاب ،ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در بین جوانان و نوجوانان و زائرین ببریم .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : شهادت حاج قاسم از حیاتش اثرش بیشتر است و این یک واقعیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:در مرحله گام دوم انقلاب با کسب تجربه از گام اول انقلاب باید بتوانیم همانند گذشته ارتقاء معنویت ،هم افزایی و همکاری با مجموعه‌های که در مسئله فرهنگی و جهادی پای کار هستند داشته باشیم .

حجت‌الاسلام عرب‌پور اظهار داشت:مردم استان کرمان به واسطه فعالیت روحانیت و مساجد و پای کار بودن بسیج و ادارات از جایگاه ویژه معنوی برخورد است و انتظار می‌رود از این به بعد هم در برنامه‌های فرهنگی ، تبلیغی و میدانی با قدرت و همدلی بیشتر میدان داری کنیم و در میدان کار و اجراییات و مسائل فرهنگی حضور جهادی داشته باشیم.

سرهنگ مرادی زاده‌معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت :دو ماه بعد از شهادت شهید سلیمانی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان تشکیل شد و ۱۶ کمیته ذیل ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی تشکیل شده است که در حال بررسی برنامه‌ها هستند و تا این لحظه آمادگی خیلی خوبی برای برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی ایجاد شده است.

وی افزود :امروز جلسه کمیته روحانیون و مساجد به منظور هم افزایی بیشتر برگزار شده است که کمیته روحانیون و مساجد در کنار کمیته شهرستان‌ها تنها کمیته‌ای است که ارتباطش با نواحی شهرستان‌ها بیشتر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار