خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهدا با نیت الهی پای در میدان جهاد و مبارزه گذاشتند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهدا با نیت الهی و آرمان های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشته اند و قطعا قبل از جهاد اصغر، جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس خود داشته اند که به چنین مقام والائی رسیده اند.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۰۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز گذشته در اجلاسیه شهدای عشایری استان در شهرستان اهر، افزود: شهادت گنج و میراثی است که از انبیا و اولیای الهی به ما رسیده و باید آن را پاس بداریم و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم.

و️ی اظهار کرد: شهدا با نیت الهی و آرمان های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشته اند و به طور قطع قبل از جهاد اصغر، جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس خود داشته اند که به چنین مقام والائی رسیده اند.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرذ: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند. 

ا️مام جمعه تبریز با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گفت: آنچه این روزها از بمباران ها و کشتارهای بی رحمانه از مردم غیرنظامی غزه در سطح نسل کشی و فشار برای کوچ اجباری جمعیت، در معرض دیدگان جهانیان قرار دارد، به نوعی نمونه ای از جنایات صهیونیست ها در طول ۷۵ سال گذشته است.

شهدا با نیت الهی پای در میدان جهاد و مبارزه گذاشتند

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همیشه اینگونه وحشی بوده است، ادامه داد: ️هدف این رژیم از نسل کشی در غزه، اول بقای نحس خودش، دوم حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

وی یادآور شد: با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست ها در جنگ غزه، به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات همچنان دست برتر با جبهه مقاومت است.

 اجلاسیه شهدای عشایر از سری برنامه های کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بود که روز گذشته در اهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار