خبرهای داغ:

جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۶۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهروز خوشبخت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه اظهار کرد: اکنون استان کرمانشاه میزبان شهدایی است که سربلندی امروز ایران اسلامی در جهان را مرهون ایثار و فداکاری این عزیزان است.

وی افزود: شب گذشته استقبال باشکوهی از هفت شهید گلگون‌کفن با شعار«خوش آمدی قهرمان» با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و مسوولان صورت گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ تن از این شهدای والامقام در سن ۱۶ سالگی در مناطق عملیاتی فکه و مجنون به درجه رفیع شهادت رسیدند و ۲ تن دیگر از این شهدای خوشنام در سن ۲۲ سالگی در سومار و گیلانغرب و شهیدهای ۱۷، ۲۰ و ۲۷ ساله در منطقه‌های عملیاتی چنگوله، سومار و فاو به شهادت نائل آمدند.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۲۵ آذر شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه حضرت معصومه (س) واقع در بلوار طاق‌بستان  شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خوشبخت با بیان اینکه در ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر کرمانشاه از میدان آیت‌الله کاشانی به سمت مسجد جامع ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

وی در پایان، از مردم همیشه در صحنه، دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌های فهیم و بزرگ شهیدان و ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس، روحانیت معظم، مدیران و کارکنان ادارات، نهادها، سازمان‌ها، بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان و فرهیختگان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل آورد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار