پیام تبریک مدیریت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی کرمان به مناسبت روز دانشجو

کد خبر: ۹۵۶۲۳۸۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز دانشجو، مدیریت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان پیام تبریکی صادر نمود: تاریخ همواره شاهد نقش تعیین کننده و اثربخش دانشجویان در کلیه عرصه‌های اجتماعی و مبارزات حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران بوده است. ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نمونه بارز این مشارکت تاریخ ساز است، حرکتی که اکنون نماد مقاومت وایستادگی همیشگی دانشجویان بیدار و بصیر و تلاش آن‌ها برای صیانت از آزادی و استقلال کشور در برابر سلطه بیگانگان تبدیل شده است.
ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرفراز ۱۶ آذر سال ۳۲ و شهدای دانشجویی دفاع مقدس و عرصه علمی، روز دانشجو را به همه دانشجویان پر افتخارمان، خصوصا دختران دانشجو تبریک گفته وشما بانوان نخبه، دختران نخبه، یکی از مهمترین مسئولیتهایتان امروز این است که نقش زن را از دیدگاه اسلام ترسیم کنید، برجسته کنید، تربیت انسانی زن بزرگترین خدمت به جوامع انسانی و اسلامی است؛ این حرکت باید راه بیفتد وشما در این حرکت، بدون تردید پیروز خواهید شد.
زن ایرانی در ایران اسلامی، باید کوشش این باشد که هویّت والای زن اسلامی را آن‌چنان زنده کند که چشم دنیا را به خود جلب کند. این امروز وظیفه‌یی است بر دوش زنان مسلمان؛ بخصوص زنان جوان و دختران دانشجو است.
امید است دانشجویان فرزانه و فرهیخته همچون همیشه با بصیرت و هوشیاری کامل و با تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و عدالت خواهی خود، گام‌های مؤثرتری در راستای بهبود وضعیت کشور بردارند و آتیه‌ای آباد و درخشان را برای ایران اسلامی رقم زنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار