خبرهای داغ:
در جلسه شورای فرهنگ عمومی امام جمعه شهرستان هندیجان خواستار شناسایی و ساماندهی حافظین قرآن و تشکیل خانه قرآنی و برنامه ریزی مراسمات سوگواری ایام فاطمیه (س)شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۱۵
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه و رئیس اداره ارشاد اسلامی و دیگر اعضای و مسئولین در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی باتسلیت ایام فاطمیه و سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام اظهار داشت : شناسایی و معرفی کل حافظین قرآن در هندیجان با همکاری بسیج ، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در مساجد و پایگاه ها برای ترویج هر چه بهتر مفاهیم و حافظین قرآن در هندیجان انجام بگیرد .

وی افزود: فعال سازی خانه قرآن که از تلاش های اداره تبلیغات اسلامی تشکر می شود با کیفیت بهتری بصورت فرهنگ سازی مناسب با تشکیل خانه های قرآنی انجام و همچنین با کارهای کارشناسی نخبگان ساماندهی بشوند.

وی بابیان برنامه ریزی عزاداری ایام فاطمیه (س) در هندیجان گفت: در روز ۲۶ آذر ماه از هندیجان جنوبی تا مسیر هندیجان شمالی در یادمان شهدای گمنام مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام بصورت دسته جات سوگواری با همکاری هیات های مذهبی و حضور مردمی در هندیجان اجرا می شود.

وی به‌اشاره به هماهنگی و کارگروه تخصصی روز ملی خلیج فارس بیان کرد: با تلاش های ارزشمنداداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ، کنگره شعر ملی خلیج فارس در ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با برنامه یزی و همکاری همگان اجرایی می شود و همچنین در ایام دهه مقاومت و بصیرت بویژه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دی ماه برنامه ها و مجالس و نشست های روشنگری و جهادتبیین همراه با مراسمات دراین دهه با شکوه ویژه ایی انجام می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار