پیام فرمانده سپاه استان بوشهر به مناسبت روز دانشجو

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پی فرا رسیدن روز دانشجو پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۴۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این پیام آمده است: اتفاقات ۱۶ آذر ماه سال ۳۲ یادآور قیام خونین قشر بصیر و ظلم ستیز دانشجوی ایران اسلامی است که در مقابل استکبار قد علم کرد و ایستاد تا مشت‌های گره کرده این قشر فهیم به دنیا خشم و نفرت خود را نمایان سازد.
در این بیانیه آمده است نظام مقدس جمهوری اسلامی ما در ایام و دوران‌های مختلف از عمر گهربار خود با فتنه‌های مختلف دشمنان روبرو بوده است که هرگزاین فتنه‌ها دانشجوی انقلابی و مجاهد ما را از مسیر اصلی خود خارج نکرد و در عرصه فناوری و علم‌اندوزی روز به روز شاهد پیشرفت و عزت ایران سربلند بوده‌ایم.
در این بیانه تاکید دارد قشر دانشجوی عزیز امروز با نگاهی دشمن شناسانه رویداد‌ها را به درستی رصد می‌کند و تحلیل شایسته‌ای از اتفاقات پیرامون دارد و در جای خود با نقد عادلانه و اصلاحگر، آینده روشن ایران عزیز را رقم می‌زند.
این بیانیه می‌افزاید یاد و خاطره سه شهید والا مقام شهید قندچی شهید شریعت رضوی و شهید بزرگنیا شهدای سرافراز ۱۶ آذر سال ۳۲ را گرامی می‌داریم و امیدواریم دانشجویان عزیز و فرزانه و فرهیخته کشور با بصیرت و هوشیاری کامل و تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی خود قدم‌های موثری را در راستای عزت و آبادانی کشور برداشته و با تکیه بر رویه خستگی ناپذیر و جهادی خود آینده درخشان را برای ایران عزیز و سربلند رقم بزند.

سرتیپ پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار