خبرهای داغ:
برادر بسیجی اسماعیل خدا دادی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته اپتیک ولیزر مقام دوم را در این گرایش کسب نمودند .
کد خبر: ۹۵۶۱۷۷۷
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، برادر بسیجی اسماعیل خدا دادی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته اپتیک ولیزر مقام دوم  را در این گرایش کسب نمودند .

سلام ، لطفا خودتان را معرفی کنید، اینجانب اسماعیل خدادادی هستم  درخانواده مذهبی به ددنیا آمدم و ررشته فیزیک در مقطع کار شناسی ارشد با گرایش اپتیک ولیزر در دانشگاه دولتی شهر کرد قبول و مشغول تحصیل شدم .با توجه به اینکه در سال 1391 در مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیک هسته ای در دانشگاه اصفهان قبول شدم و به علت اینکه مشغول هدمت سربازی بودم نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و بعد از اتمام خدمت سربازی درسال 1399 در مقطع کارشناسی ارشد قبول شدم و با توجه به مشغله کاری و متاهل بودن و باهمه مشکلاتی که داشتم به دلیل اینکه غلاقمند به ادانه تحصیل در این رشته بودم تا نیمه های شب جهت مطالعه بیدار می ماندم و مطالعه می نمودم تا قبول شدم .

 شما به عنوان یک فرد بسیجی از بسیج و فرد بسیجی چه تعریف دارید؟

باتوجه به فرمایش حضرت امام خامنه ای بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها ، و بسیج نه مرز سنی می شناسد و نه مرز قبیله ای که در تمام عرصه ها حضور دارد و از جان خود برای خدمت به این کشور شبانه روز فعالیت می کند .

به نظر شما یک فرد بسیجی باید دارای چه خصوصیات اخلاقی شاخصی داشته  باشد؟

 مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است. ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند. بنابراین مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است. جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است .

مشوق اصلی شما جهت ادامه تحصیل چه کسی بود ؟

یکی از دلایل موفقیت بنده این است که خانواده ام همراه و پشتیبان من بوده اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکرده اند و مشوق اصلی من همسرم بود که من را در تمام دوران تحصیل همراهی می نمود و یک فرد موفق کسی است که می تواند با موانعی که دیگران برای او ایجاد می کنند می تواند با تلاش و کوشش خود آنها را پشت سر خود قرار دهد تا به هدفش برسد.

 

ارسال نظرات