سردار نظری هدف از برگزاری جشنواره اسوه و جشنواره مالک اشتر بحث الگوسازی، الگو پروری و یک رقابت سالم دانست.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۶۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر وسومین جشنواره مقاومت اسوه که در محل سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شدضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهراسلام الله علیها وگرامی‌داشت ۱۶ آذر روز دانشجو و یادوخاطره شهدای دانشجو گفت: امروز مرحله پایانی جشنواره اسوه و مالک اشتر سپاه ثارالله کرمان است که این جشنواره از سطح پایگاه تا سطح نواحی برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه در جشنواره اسوه بیش از دو هزار پایگاه مقاومت حضور دارند افزود: با شناسایی فعالان پایگاها، فرماندهان و همه ارکانی که از پایگاه تا نواحی شناسایی و   تکریم و به عنوان الگو معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت :در جشنواره مالک اشتر  از 130 نفر از تمام رده‌های سپاه که در برنامه‌ها به صورت اشراف فرماندهی کل بالاترین رتبه را کسب کردند تجلیل می‌شود.

سردار نظری هدف از برگزاری جشنواره اسوه و جشنواره مالک اشتر بحث الگوسازی، الگو پروری و یک رقابت سالم دانست  وگفت : باید بتوانیم بین همه رده‌ها شایسته سالاری، عدالت محوری و همچنین روند بهتر رسیدن به اهداف را در برنامه‌هایمان داشته باشیم.
وی با اشاره به ادامه داشتن این جشنواره در آینده تصریح کرد : این رویدادها و جشنواره‌ها در حوزه سربازان در قالب جشنواره علی اکبر برگزار می شود تاخلاقیت‌ها، بحث‌های علمی، نوآوری‌ها، ابتکارات و همچنین اقداماتی که افراد یا گروه‌های مختلف از پایگاه مقاومت از حوزه مقاومت تا سطح لشکر انجام می‌دهد الگویی برای دیگران باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : نفرات برتر با اقداماتی که انجام می شود برای شرکت در جشنواره مالک اشتر و جشنواره اسوه کشوری فرستاده می شوند و با انتخاب افراد برتر از بین ۱ تا ۵ رده برتر در جشنواره کشوری تجلیل و تکریم به عمل می آید.

 

مجید سعادت مسئول بسیج مساجد و محلات در سپاه ثارالله کرمان افزود: از بین دو هزار و ۳۰۰ پایگاه مقاومت  که در عرصه‌های ۹ گانه سند انتظار در ۱۲۵ برنامه شرکت کرده‌ بودند مورد پایش قرار گرفتند و  تنها  ۹۵۰ پایگاه در رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و از این تعداد  ۶۰ پایگاه  مقاومت مقام اسوه را به‌دست آورده‌اند.

سعادت به تعداد پایگاه‌هایی که رتبه اسوه کشوری را کسب کرده‌اند،  اشاره کرد و گفت : ۹ پایگاه مقاومت ما برای حضور در جشنواره پایگاه کشوری به تهران معرفی و اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار