خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رویداد «پایتخت موکب‌ها» فقط یک برنامه نیست بلکه به یک جریان قوی فرهنگی و هنری در استان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۲۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مجید منادی اظهار کرد: امسال دومین سوگواره بین‌المللی «پایتخت موکب‌ها» با شور و معنویت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شد؛ باید به اشخاصی که سال گذشته زحمت کشیده و این رویداد مهم را پایه گذاری کردند و همچنین هنرمندان سراسر کشور که امسال در این برنامه شرکت کردند، خداقوت گفت؛ زمانی که برگزیدگان را نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم هنرمندان از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر در این برنامه شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه رویداد «پایتخت موکب‌ها» هر ۲ سال که برگزار شد نماد چند موضوع بوده است، تصریح کرد: اول اینکه نماد عشق، محبت و فرهنگ والای حسینی مردم خوزستان بود که به حق و شایسته میزبان این رویداد بود هرچند که این رویداد ملی و بین‌المللی باشد اما خوزستان باید میزبان باشد و به همت افرادی که تلاش کردند، این مساله محقق شد.

وی، دومین موضوع را هم افزایی، همراهی و کار تیمی اعلام و عنوان کرد: شاهد بودیم اغلب دستگاه‌های مرتبط و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کنار هم قرار گرفتند و یک برنامه در تراز بین‌المللی، با شکوه و خوب که با استقبال مردمی، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه روبرو بود، برگزار شد. خدا را شاکر هستیم این افراد در خوزستان حضور دارند و سرمایه‌های ما هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شاید در یک شب اختتامیه برنامه برگزار شد اما چند ماه است که برای آن زحمت کشیده شده و شاهد اثربخشی در حوزه آموزش، رویداد محوری، شناسایی هنرمندان و ارتباط‌گیری با آنها از سوی متولیان امر بوده‌ایم.

منادی بیان کرد: رویداد «پایتخت موکب‌ها» فقط یک برنامه نیست بلکه به یک جریان قوی فرهنگی و هنری در استان خوزستان تبدیل شده که مکمل همان خدمتی است که مردم استان ما در ایام اربعین انجام می‌دهند. امیدواریم ما نیز توفیق داشته باشیم سال آینده در کنار این افراد، برنامه را بهتر و باشکوه‌تر، آن گونه که در شأن، شخصیت و جایگاه مردم خوزستان در زمان اربعین حسینی و خدمت گزاری شأن در مواکب است، برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار