در ادامه بزرگداشت هفته مبارک بسیج "روز بسیج مستضعفان"، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه زینب کبری سلام الله علیها با ادای احترام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۲۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ فرمانده پایگاه زینب کبری سلام الله علیها، گفت: بسیجیان نمونه و فعال در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخلصانه گام برمی دارند، بسیج یک ارزش است، بسیج مردمی است و از ولی فقیه تبعیت می کند.

وی ادامه با اشاره به فرمایش موسس انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: "اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند"، تفکر بسیجی و کار جهادی برگرفته از ظرفیت مردمی است که در راه پیشرفت های کشور مشاهده می کنیم.

فرمانده پایگاه زینب کبری سلام الله علیها، گفت: بسیجیان سربازان آماده و جان بركف مقام معظم رهبری مدظله العالی هستند، تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است و گرامیداشت هفته بسیج پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است.

وی یادآور شد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و تقویت روحیه بسیجی همواره در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم گام برداریم.

ارسال نظرات