معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه آشتیان
معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه آشتیان با تاکید بر لزوم بهره گیری از فرصت ایام فاطمیه برای معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: وجود حضرت زهرا(س) بارزترین مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۹۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد نجفی معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه شهرستان آشتیان شامگاه گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مهمترین مسئله‌ای که در زندگی حضرت زهرا (س) باید به آن توجه کرد، الگو و اسوه بودن این شخصیت بزرگ است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی همه اهل بیت (ع) و شبیه‌ترین فرد به لحاظ اخلاق و رفتار به پیامبر گرامی اسلام(ص) بود.

حجت‌الاسلام نجفی با بیان اینکه برخی می‌خواستند این حقایق را انکار کنند و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را یک حادثه ساده جلوه دهند، تصریح کرد: ما در این ایام باید فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره(س) را بیان کنیم تا همه بدانند که حضرت زهرا (س) یک زن عادی نبودند؛ سیره پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) برای ما روشن کرده که ایشان نه تنها آدم عادی نبودند بلکه جزو ارکان عالم هستی و ارکان مهم اسلام هستند و پیامبر(ص) ایشان را همراه خود به عنوان یک رکن اسلام معرفی کردند.

معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه شهرستان آشتیان با بیان اینکه فاطمیه از عاشورا هم مهم‌تر است، گفت: امام صادق (ع) فرمودند که مصیبت سقیفه که حق امیرالمؤمنین(ع) غصب شد و درب خانه اهل بیت(ع) را آتش زدند و حضرت محسن(ع) به شهادت رسید، بزرگتر، وحشتناک‌تر و تلخ‌تر از کربلا است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین حضرت فاطمه(س) الگویی مناسب برای زنان امروزی است، چراکه حضرت زهرا(س) بنیانگذار جهاد تبیین در دنیای اسلام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها