خبرهای داغ:
سردار افروزی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را به مردم مظلوم جهان آموختند. لذا درس دیروز این شهدا، عمل پر افتخار رزمندگان حماس را جلوه داده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۳۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم الیاس چگینی که با حضور عباسپور نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و مدیران شهرستان بوئین زهرا برگزار شد، یکی از ویژگی های بارز شهیدان را عاقبت بخیری دانست و اظهار کرد: عاقبت به خیری امتیاز ویژه ای بود که خداوند متعال به شهدا عنایت کرده است و می توان گفت که شهید الیاس چگینی که از رزمندگان پرشور و دل زنده تیپ ۸۲ بود از این امتیاز والا برخوردار بود.

وی با اشاره به تحولات منطقه بیان کرد: امروز قدرت پوشالی و عظمت پوچ رژیم صهیونیستی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. تاریخ را که مرور کنیم در سال های آغازين اشغال، فلسطین مظلوم هیچ مقاومت برجسته ای از خود نشان نداده است اما امروز شاهدیم حضرت امام نسخه تفکر انقلاب اسلامی را در سه بعد ترسیم فرمودند که شامل انگیزه الهی، اجتماع و وحدت ملت و عمل جهادی می باشد.

سردار افروزی در ادامه اذعان کرد:

ملت فلسطین با عمل به این نسخه تمام هیمنه و پیکره استکبار را له کرده و به همه جهانیان اعلام کردند عظمت رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و تجهیزات و امکانات این رژیم غاصب پوشالی است.

سردار افروزی در پایان یادآور شد:

شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را به مردم مظلوم تدریس کردند لذا درس دیروز این شهدا عمل پر افتخار رزمندگان حماس را جلوه داده و باعث شد تا عمليات طوفان الاقصی که نه تنها برای مردم مظلوم فلسطین بلکه برای جهان اسلام و آزادی خواهان جهان باعث غرور بود، رقم بخورد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار