مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۱۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که با هدف ارائه گزارشات خدمات سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و تجلیل از جهادگران برتر این استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد گفت: بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است که تا به حال با ارائه خدمات گسترده در زمینه‌های مختلف در کشور نقش آفرینی‌های بسیاری را به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اذعان کرد: حضور جهادگران بسیجی در صحنه‌های مختلف در کنار مردم و مسئولین نتایج بسیار چشمگیری را در کشور به ارمغان آورده است به طوری که اگر آن‌ها نبودند بدون شک بسیاری از کار‌ها بدون نتیجه می‌ماند.

بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: بسیج حزب خدا محسوب می‌شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل حزب خدا ایستادگی کرده و پیروز شود لذا دشمنان جمهوری اسلامی نیز هر چقدر برای از بین بردن این شجره طیبه انقلاب تلاش کنند به نتیجه‌ای نمی‌رسند و شکست می‌خورند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این رزمایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج امروزه به درخت تنومندی تبدیل شده است که در تمامی علوم و عرصه‌ها در راستای خنثی نمودن اقدامات دشمنان و کمک به مردم حضور دارد.

بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است

سرهنگ خلیل رفعتی در ادامه با اشاره به برخی از عملکرد‌های این سازمان در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: افتتاح، مرمت سازی و بازسازی ۴۸۵ منزل مسکونی برای محرومین، اهدای ۲۰۰۰ سری جهیزیه برای زوجین جوان، افتتاح ۶۵ نیروگاه خورشیدی، توزیع ۳۳۰۰ ایزوگام برای محرومین بخشی از عملکرد‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه این سازمان در سال ۱۴۰۱ توانسته ۳۰۰ هزار راس دام را در شهرستان دشتی و دشتستان واکسینه کند اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر امسال ۱۰۰۰ نیروگاه خورشیدی را در سراسر این استان افتتاح کند.

بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است

شایان ذکر است در پایان این رزمایش از جهادگران برتر در استان بوشهر با اهدای لوح و هدیه‌ای تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار