فرماندار دشتستان:

بسیج نماد کار آمدی است

دکتر احمد بنافی در مراسم مجمع بسیج شهرستان دشتستان گفت: بسیج نماد کار آمدی است و سستی و کجی نباید بر بسیجیان چیره شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۰۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

بسیج نماد کار آمدی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، دکتر احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، در مراسم مجمع بسیج شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیج نماد کارآمدی است، سستی و کجی نباید بر ما بسیجیان چیره شود، بسیج ابزار دستگیری و هدایت بوده و باید به همه در همه زمینه‌ها کمک کند.
وی افزود: در مجمع بسیج، باید آنچه تراوش و ایده ذهن است، احصاء و بیان شود، بعد از آن سازکار و ابزار آن تهیه شود و در نهایت اقدام، اجرا و عملیاتی شود.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: راه حل عبور از مشکلات و چالش‌ها جز از طریق روحیه بسیجی که همانا اخلاص، آرمان گرایی، ولایت مداری، دشمن شناسی، مسئولیت پذیری و خدمت خالصانه به مردم است، امکان پذیر نیست.
دکتر بنافی اظهار داشت: تا پای جان در حفظ مکتب حسینی (ع) و نهضت خمینی (ره) خواهیم ایستاد و یاد و خاطره فراموش ناشدنی بانی شجره طیبه بسیج و یکایک شهدای والامقام را همچنان گرامی می‌داریم و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت تلاش خواهیم نمود.
وی در پایان گفت: امید آن می‌رود که نخبگان و صاحب نظران عزیز و دلسوز بسیج نظرات سازنده و راهگشای خود را در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، تربیتی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، سازندگی و بهداشتی به این مجمع ارائه نمایند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار